AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

als je pre bed inject ben je ook gwn je gh aan het wasten

1 van de vele meningen de een zegt je onderdrukt je eigen aanmaak de ander zegt je eigen aanmaak is zo weinig dat het geen flinker uitmaakt.

Ik doe voor zekerheid altijd bij opstaan en pre workout maar soms komt er wat tussen en injecteer ik wel is later dan normaal

• Topic Starter Topic Starter
Same here.

Pre workout GH 20min later Slin.

1 van de vele meningen de een zegt je onderdrukt je eigen aanmaak de ander zegt je eigen aanmaak is zo weinig dat het geen flinker uitmaakt.

Ik doe voor zekerheid altijd bij opstaan en pre workout maar soms komt er wat tussen en injecteer ik wel is later dan normaal
Voor het sporten ja? Dat traint toch niet fijn door de extreme pomp..3 oefeningen en je bent vol. Ik zet 'm ochtends vroeg voor 't ontbijt en avonds voor het slapen

Eind middag is het beste heb er geen bron voor maar dit ervaren de meeste gebruikers.

Training zit er weer op voel me net supermen laatste dagen wil maandag voor 1rm bench gaan ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
hoppa nog 3 pennen GH binnen uit turkije :D

wanneer zal ik vetverbranding merken iemand enig ervaring hiermee?

Laatst bewerkt:
zal altijd blijven kutten:D

nee vriend van me was in turkije is vannacht teruggekomen had nog 3 pennen voor me gehaald. heb nu sowieso genoeg voor de komende 5/6 maanden

serieus die jongen heeft zoveel aas in zijn koffer gestopt snap niet hoe ze dat niet gezien hebben. GH gebruikt die op dit moment niet dus ook niet gehaald voor zichzelf.

nee vriend van me was in turkije is vannacht teruggekomen had nog 3 pennen voor me gehaald. heb nu sowieso genoeg voor de komende 5/6 maanden

serieus die jongen heeft zoveel aas in zijn koffer gestopt snap niet hoe ze dat niet gezien hebben. GH gebruikt die op dit moment niet dus ook niet gehaald voor zichzelf.
valt wel mee man , zelfs vannuit mexico kan je meenemen . ik had de pech dat de douane beambte die mijn koffer doorzocht een gymbro was dus die herkende meteen de pennen .
De echte pharma anna , dacht hij echter van dat het birthcontrol was :P

Wil misschien eind dit jaar nog een week of misschien zelfs een weekendje naar Turkije puur voor die pennen haha

In de wetenschap dat HGH op een dosering van 3-5 IU per dag al gauw +- 200 EUR kost, deze vraag aan de leden met HGH-ervaring:

Is het voor jullie dit geld waard? Welke voordelen merk je er nu echt van? Ik veronderstel dat je huid er beter uit gaat zien en iets minder vet.

Dat hoor ik ook vaak van mensen zonder te cutten gewoon op onderhoud toch?

Wat ik zelf van mensen hoor zonder dat ze hun eten aanpassen dat ze leaner worden.

Op lange termijn ook meer spiermassa neem ik aan hgh heeft zijn tijd nodig om spiercellen aan te maken in combinatie met aas+insuline blijkt het echt top spul te zijn.

Joh meen je niet!

In de wetenschap dat HGH op een dosering van 3-5 IU per dag al gauw +- 200 EUR kost, deze vraag aan de leden met HGH-ervaring:

Is het voor jullie dit geld waard? Welke voordelen merk je er nu echt van? Ik veronderstel dat je huid er beter uit gaat zien en iets minder vet.

Je hele look verandert uiteindelijk op HGH. Alles wordt ronder en voller en "mooier". Ik ben nu maar heel iets zwaarder en een procentje of 2 droger dan grofweg ene jaar geleden ( zonder HGH toen ) maar het verschil in uiterlijk is echt niet te beschrijven imo en 't valt mensen ook op.

Of het het geld waard is vraag ik mezelf ook wel 's af. In principe heb ik er niet zoveel aan behalve dat ik 't zelf heel erg leuk vind en in dat opzicht is het me het wel waard. Als ik echter ga nadenken wat ik had kunnen doen met 't geld wat ik er aan heb uitgegeven, tja. Dat doe ik liever niet :P

Terug
Naar boven