- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom kan je niet trainen precies? Voel je je ziek van je tatt?
Here we go again
Deze man doet maar wat, ondanks de vele adviezen die hier in het log voorbij zijn gekomen en vast nog zullen komen.
Here we go again![]()
Deze man doet maar wat, ondanks de vele adviezen die hier in het log voorbij zijn gekomen en vast nog zullen komen.

Je doet wél maar wat. Het feit dat je überhaupt op dit moment een tattoo laat zetten, dat is het hele bewijs dat je maar wat doet. Als je van te voren 1 minuut had nagedacht had je kunnen weten dat dit niet het juiste moment daar voor is.is dit een serieuze vraag? heel me arm word getatoeëerd hoe moet ik armen trainen daar lijd de kwaliteit van je tattoe onder en als je korstjes hebt wil jij ze niet gaan openhalen door te gaan trainen.
? deze man doet maar wat kijk waar ik over begin kijk waar jij op reageert ik laat eerste keer een tattoe zetten welke advies heb ik hierin gehad?
Heb zelf ook wel wat inkt hier en daar. Volgens mij kan je na een week wel weer trainen hoor.
Maar volgens mij las ik dat je nog een paar keer terug moet voor je arm. Als je dat allemaal achter elkaar doet, kan je idd weinig tot niet trainen de komende tijd.
Je doet wél maar wat. Het feit dat je überhaupt op dit moment een tattoo laat zetten, dat is het hele bewijs dat je maar wat doet. Als je van te voren 1 minuut had nagedacht had je kunnen weten dat dit niet het juiste moment daar voor is.
Je hele kuur tob je aan en je maakt nou niet echt de gains van je leven ondanks al die zooi. Nu ben je aan het cruisen én kun je niet trainen door je tattoo. Waar denk jij dat je staat straks? Als je weer begint met blasten ben je gewoon helemaal terug bij af.
moet in 5x gedaan worden dus dat zal wel een 5/6 weken duren ja.
Waar zeg ik dat je 'al een tijdje aan het cruisen bent'? Volgens mij zeg ik: 'Nu ben je aan het cruisen'. Moeilijk hemoet in 5x gedaan worden dus dat zal wel een 5/6 weken duren ja.
ik cruise al een tijdje? waar heb je het allemaal over lees eerst eens mijn log door voordat je commentaar geeft.
Niks? Waar zie je me die link maken? Volgens mij zijn dat twee aparte reacties en staan deze helemaal los van elkaar?wat heeft voeding met niet kunnen trainen en tattoos te maken?

Niks? Waar zie je me die link maken? Volgens mij zijn dat twee aparte reacties en staan deze helemaal los van elkaar?
Dit zijn echt de typische domme reacties die ik van jou had kunnen verwachten. Ik ben out. Succes topper![]()
wil sowieso me blast er weer in gooien over 8/10 weken maar de komende 3 weken word het sowieso weinig trainen... miss de komende 5 weken zelfs. Laat wel sowieso 250mg test pw meelopen tot aan me blast.