MuscleMeat

Kastnation 2020

Here we go again :popcorn:

Deze man doet maar wat, ondanks de vele adviezen die hier in het log voorbij zijn gekomen en vast nog zullen komen.

Waarom kan je niet trainen precies? Voel je je ziek van je tatt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
Waarom kan je niet trainen precies? Voel je je ziek van je tatt?

is dit een serieuze vraag? heel me arm word getatoeëerd hoe moet ik armen trainen daar lijd de kwaliteit van je tattoe onder en als je korstjes hebt wil jij ze niet gaan openhalen door te gaan trainen.

Deze man doet maar wat, ondanks de vele adviezen die hier in het log voorbij zijn gekomen en vast nog zullen komen.

? deze man doet maar wat kijk waar ik over begin kijk waar jij op reageert ik laat eerste keer een tattoe zetten welke advies heb ik hierin gehad?

Ik geloof dat hij echt 100% overtuigd is van zijn plannen.

Alleen... Hij wijzigt elke dag van plan. Beetje kuren, beetje hgh, beetje cruisen, beetje blasten, cutten en bulken... Elke dag andere ideeën en tussendoor een tattoo zodat hij een tijd minder kan trainen. Allemaal goed doordacht :D

Heb zelf ook wel wat inkt hier en daar. Volgens mij kan je na een week wel weer trainen hoor.
Maar volgens mij las ik dat je nog een paar keer terug moet voor je arm. Als je dat allemaal achter elkaar doet, kan je idd weinig tot niet trainen de komende tijd.

is dit een serieuze vraag? heel me arm word getatoeëerd hoe moet ik armen trainen daar lijd de kwaliteit van je tattoe onder en als je korstjes hebt wil jij ze niet gaan openhalen door te gaan trainen.

? deze man doet maar wat kijk waar ik over begin kijk waar jij op reageert ik laat eerste keer een tattoe zetten welke advies heb ik hierin gehad?
Je doet wél maar wat. Het feit dat je überhaupt op dit moment een tattoo laat zetten, dat is het hele bewijs dat je maar wat doet. Als je van te voren 1 minuut had nagedacht had je kunnen weten dat dit niet het juiste moment daar voor is.

Je hele kuur tob je aan en je maakt nou niet echt de gains van je leven ondanks al die zooi. Nu ben je aan het cruisen én kun je niet trainen door je tattoo. Waar denk jij dat je staat straks? Als je weer begint met blasten ben je gewoon helemaal terug bij af.

• #1.027
Heb zelf ook wel wat inkt hier en daar. Volgens mij kan je na een week wel weer trainen hoor.
Maar volgens mij las ik dat je nog een paar keer terug moet voor je arm. Als je dat allemaal achter elkaar doet, kan je idd weinig tot niet trainen de komende tijd.

moet in 5x gedaan worden dus dat zal wel een 5/6 weken duren ja.

Je doet wél maar wat. Het feit dat je überhaupt op dit moment een tattoo laat zetten, dat is het hele bewijs dat je maar wat doet. Als je van te voren 1 minuut had nagedacht had je kunnen weten dat dit niet het juiste moment daar voor is.

Je hele kuur tob je aan en je maakt nou niet echt de gains van je leven ondanks al die zooi. Nu ben je aan het cruisen én kun je niet trainen door je tattoo. Waar denk jij dat je staat straks? Als je weer begint met blasten ben je gewoon helemaal terug bij af.

ik cruise al een tijdje? waar heb je het allemaal over lees eerst eens mijn log door voordat je commentaar geeft.

moet in 5x gedaan worden dus dat zal wel een 5/6 weken duren ja.

ik cruise al een tijdje? waar heb je het allemaal over lees eerst eens mijn log door voordat je commentaar geeft.
Waar zeg ik dat je 'al een tijdje aan het cruisen bent'? Volgens mij zeg ik: 'Nu ben je aan het cruisen'. Moeilijk he

En probeer eens inhoudelijk te reageren i.p.v. iets zeggen wat niet klopt? Want op de rest wat ik zeg heb je geen commentaar

• #1.030
wat heeft voeding met niet kunnen trainen en tattoos te maken?

• #1.032
Niks? Waar zie je me die link maken? Volgens mij zijn dat twee aparte reacties en staan deze helemaal los van elkaar?

Dit zijn echt de typische domme reacties die ik van jou had kunnen verwachten. Ik ben out. Succes topper:)

jij kan kuren wat je wilt maar lelijk blijf je toch met dat hoofd van je.

Lekker niveautje heren.

Die popcorn kwam goed van pas..

Misschien moet je zelf eens je log eens helemaal opnieuw lezen en kijken of er een rode draad te vinden is.. Die is er namelijk zeker ;)

Je doet maar wat, in elk opzicht denk je over geen enkele stap na, of over de consequenties ervan. Erg vermakelijk, dat wel! :D

wil sowieso me blast er weer in gooien over 8/10 weken maar de komende 3 weken word het sowieso weinig trainen... miss de komende 5 weken zelfs. Laat wel sowieso 250mg test pw meelopen tot aan me blast.

Lekker door gaan op 4 iu dan zorgt ook meteen dat je minder catobool ben

Bovenbeen van mij is helemaal vol getatt, volgende dag was ik gewoon gym hoor. Maar zal wel zelf weten

• #1.038
hoelang waren je sessies per keer?

Terug
Naar boven