XXL Nutrition

Kastnation 2020

is dit een serieuze vraag? heel me arm word getatoeëerd hoe moet ik armen trainen daar lijd de kwaliteit van je tattoe onder en als je korstjes hebt wil jij ze niet gaan openhalen door te gaan trainen.

? deze man doet maar wat kijk waar ik over begin kijk waar jij op reageert ik laat eerste keer een tattoe zetten welke advies heb ik hierin gehad?

Ik ben zelf bezig met m’n 2e sleeve en heb nog nooit niet kunnen trainen door een tattoo.

Just sayin’ :)

kan wat problemen geven met genezing gewoon wachten tot de vellen eraan hangen ongeveer 3 dagen , mogelijk trek je het weefsel wat uitmekaar

Sws niet slim om je (boven-)arm te laten tattoeeren als je nog van plan bent te groeien.
Ik heb een tatt van een roos op m'n borst die door het groeien, en weer krimpen helaas, ondertussen meer op een krop sla lijkt.Om nog maar te zwijgen van de striae die er doorheen lopen.

Of bijv. Als iemand vanuit een minder handige impuls besluit om als een bezetene te gaan kuren / trainen en dientengevolge flink wat massa aanzet.

Stel dat diegene later in zijn leven een terugzakker krijgt, of iig flink wat massa verliest, dan krimpt ook de tattoo mee.

:mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.047
ik zeg ook niet dat je niet kunt gaan trainen alleen de kwaliteit zal er wel onder lijden neem ik aan, ik geef het iig 3dagen rust na het zetten dus ben binnenkort weer vol aan de bak. Alleen ja nu toevallig dat ik ook een curses moet volgen en dat ik donderdag avond terug ben en vrijdag weer tattoeeren. Maar zal zaterdag gewoon weer gaan trainen.

Zou ook idd paar dagen rust nemen na zetten.
en zodra je weer gaat trainen voor het trainen dik insmeren om te beschermen

ik zeg ook niet dat je niet kunt gaan trainen alleen de kwaliteit zal er wel onder lijden neem ik aan, ik geef het iig 3dagen rust na het zetten dus ben binnenkort weer vol aan de bak. Alleen ja nu toevallig dat ik ook een curses moet volgen en dat ik donderdag avond terug ben en vrijdag weer tattoeeren. Maar zal zaterdag gewoon weer gaan trainen.

Dus je laat je ink zetten waarna je 3 dagen rust houdt. Echter laat je vrijdag zetten maar ga je wel zaterdag weer trainen. Ik begin me serieus af te vragen of je uberhaupt nadenkt voor je iets probeert te zeggen.

• #1.051
Vrijdag stelt niets voor het licht eraan waar je het laat zetten.

• #1.052
We are back in the game

Update: 93kg 2 weken niet kunnen trainen ivm curses voor werk en tattoo, zal sowieso 2/3 dagen rust houden voor me armen elke keer dat ik nog getattoeerd word

5E1167F6-EE0E-473F-A9BE-3F8802A2EC0A.jpeg

• #1.053
30592010-D4F9-4DCB-9615-5814D02C8289.jpeg

Vanv weer een sessie voor me tattoo morgen ochtend zal ik cardio+buik trainen.

2/3 weken niet getraind en krijg alleen maar commentaar dat ik gegroeid ben haha alleen maar lopen vreten.

Laatst bewerkt:
  • #1.054
Afspraak is verplaats naar zondag 2uur dus morgen ochtend even schouders slopen.

• #1.055
Net borst schouders gepakt ik heb niet normale spierpijn na 2 weken niet getraind te hebben en de pomp is insane

F9556E71-0FBA-43A2-95FB-DDE8DE227E90.jpeg

Lekker bezig, begin is er hghaaa

• #1.060
Dat zeker

Terug
Naar boven