MuscleMeat

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
-

Laatst bewerkt:
30592010-D4F9-4DCB-9615-5814D02C8289.jpeg

Vanv weer een sessie voor me tattoo morgen ochtend zal ik cardio+buik trainen.

2/3 weken niet getraind en krijg alleen maar commentaar dat ik gegroeid ben haha alleen maar lopen vreten.

Really? Zag je er hiervoor kleiner uit met al die shizzle die je gepakt hebt? Ik maar denken die heeft veel ingeleverd.... vind die bench van je ook wel bizar als ik je shape zie. Jammer dat je geen andere lifts post, dan krijg je toch wel het idee dat ze matig zijn. Anyway, wederom succes met het oppakken van je training :rolleyes:

• #1.063
Thanks man! Zoals ik al eerder zei man weet niet waar het aan lag maar op 2 gram boekte ik gewoon geen vooruitgang terwijl ik normaal op 1,2/1,4 gram al behoorlijk hard ga. Me eerste kuur van 2018 was 500 test 400 tren ik ging echt keihard en daarna bleef ik gewoon hangen al verhoogde ik me dosis naar 2gram!
Maar ook het gevoel dat ik on was was niet meer aanwezig dus motivatie was ook ruk een tijdje.

Dit is wel eerste keer GH/Slin voor me en voel me vrij goed en pomp is insane.

Momenteel 250 test 4iu gh slin 5iu pre 5iu post workout

En ja me benchpress chest workouts zijn echt heavy altijd is echt me sterkste punt.

Zal eens een back workout posten binnenkort.

• #1.064
Zojuist benen getraind na 3/4 maanden geen benen te getraind te hebben ben echt t*ring verrot me benen trillen helemaal.

Ik heb voor het eerst anapolon gehaald en nolvadex, heeft iemand tips hoeveel je moet slikken en moet je het elke dag nemen

• #1.070
Lopen te ver voor op de rest man van me zelf al behoorlijke bovenbenen/glutes.

• #1.073
Terug
Naar boven