- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Vanv weer een sessie voor me tattoo morgen ochtend zal ik cardio+buik trainen.
2/3 weken niet getraind en krijg alleen maar commentaar dat ik gegroeid ben haha alleen maar lopen vreten.

Zojuist benen getraind na 3/4 maanden geen benen te getraind te hebben ben echt t*ring verrot me benen trillen helemaal.
Ik heb voor het eerst een piemol gepijpt en gesekst, heeft iemand tips hoeveel ik moet slikken en moet ik mezelf elke dag laten nemen
Ik heb voor het eerst anapolon gehaald en nolvadex, heeft iemand tips hoeveel je moet slikken en moet je het elke dag nemen
gewoon niet doenIk heb voor het eerst anapolon gehaald en nolvadex, heeft iemand tips hoeveel je moet slikken en moet je het elke dag nemen
sinds 206 heb ik een afdak in mijn quad , in jeans ziet dat redelijk mutant uitLopen te ver voor op de rest man van me zelf al behoorlijke bovenbenen/glutes.
Lopen te ver voor op de rest man van me zelf al behoorlijke bovenbenen/glutes.

Ik dacht dat ik hier wat informatie kon krijgen, maar alleen fucking clowns heb je hier
Ik dacht dat ik hier wat informatie kon krijgen, maar alleen fucking clowns heb je hier
Bro ben je serieus haha ik heb toch al eerder foto geplaats en gezegd dat ik geen benen train ivm verhouding en je vraagt nu voor de 2de keer zelfde vraag in mijn log![]()

Post gewoon een nieuwe foto.Bro ben je serieus haha ik heb toch al eerder foto geplaats en gezegd dat ik geen benen train ivm verhouding en je vraagt nu voor de 2de keer zelfde vraag in mijn log![]()