Fitness Seller

Kastnation 2020

Haha is goed zal binnenkort nieuwe foto’s uploaden

Je hebt serieus goede stampers voor iemand die ze amper traint. Ik zou niet zeggen dat ze voorlopen maar je het lijkt mij dat je vrij snel flinke benen kan kweken wanneer je ze goed gaat trainen..zeker met gear en genoeg vreten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.084
krijg altijd opmerkingen over me bovenbenen als ik zit of omkleed..... misschien zijn ze toch niet zo groot:D

• #1.085
zo ziet die van mij er ook uit elke keer als ik er 5ml in zet :roflol:

• #1.086
haha bedoel door die ophoping van zoveel ml's, maar mijn kuiten lopen een heel stuk achter.

maar loop niet ver achter hem en ik train mijn benen niet eens:P

haha bedoel door die ophoping van zoveel ml's, maar mijn kuiten lopen een heel stuk achter.

maar loop niet ver achter hem en ik train mijn benen niet eens:P

Jouw poten op die foto komen niet eens in de buurt ouwe, hou je zelf niet voor de gek. Oke je hebt oke poten voor iemand die ze niet traint maar ze moeten een heel stuk beter voor ze in de buurt komen.

• #1.089
Zal de komende 2/3 maanden 2x per week benen proberen te pakken kijken wat voor varkenspoten ik krijg :D

zo ziet die van mij er ook uit elke keer als ik er 5ml in zet :roflol:

Zo zien die van mij er uit op een derde van jouw gear :birthday:

A094D2B8-9478-43EE-BC45-471E6E236898.jpeg

• #1.093
mooi zegt die je moet ook niet naar zijn 3e been kijken... o johnyboy toch

:emo::emo::emo::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: deze draag ik op aan alle broski''s met wheels

• #1.100
Ik bedoelde meer van die ophoping van zoveel ml’s in me quads dat ze er dan ook zo uitzien maar blijkbaar snapte je me niet :roflol:

Terug
Naar boven