XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Haha ik volg die dingen niet man heb er totaal geen verstand van waar over ze ruzien

• #1.122
-

Laatst bewerkt:
  • #1.123
Die staat er ook op moet nog afgemaakt worden volgend week binennkant onderarm en dan volledig schaduwen/wolken volgooien

Laatst bewerkt:
Hoe zit het met je benen chef?

• #1.125
Haha hoezo? Zal binnenkort even een foto plaatsen maar dit was niet een foto om me gains te showen als je dat denkt :D

• #1.126
Edit: elke nacht word ik nog wakker met slapende vingers overdag ook gewoon vaak dat ik slapende handen heb is echt niet normaal, vaak koude handen ook.

Edit: elke nacht word ik nog wakker met slapende vingers overdag ook gewoon vaak dat ik slapende handen heb is echt niet normaal, vaak koude handen ook.
Zoals ik eerder al zij als je er echt last van hebt de dosis omlaag en weer overnieuw opbouwen

• #1.131
Maar wordt er nog getraind?

Mooi geworden!

Mooie tattoo, hoe eindigt het op je voorarm?

• #1.138
Met een kooi karper maar alles moet nog afgemaakt worden aan de binnenkant van me bicep staat er een grote lelie alles japanse style eigenlijk wat er op staat behalve me achternaam dan die staat in het old english geschreven.

Eindigt ongeveer net voor me pols, ik ga me andere arm ook doen maar dan vanaf me hand tot aan de helft van onderarm.

Mooie tatoe kerel
Hoeveel zet je momenteel?

Zit zelf nu 4iu hgh geno per dag om 05.00 en rond 22.00
icm 500 test 500 bold en 250 tren. Pw

Gaat echt gruwlijk

Hoe kan het dat je nogsteeds bijwerkingen verneemt Van de hgh? Ik had 't alleen in het begin en met opbouwen

Andere arm plak je er meteen achteraan ?

Terug
Naar boven