Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Vannacht weer wakker geworden ontzettende gevoelloze handen is echt extreem dacht dat het na 3/4 weken wel weg zou trekken maar is echt alleen maar erger aan het worden word gewoon snachts wakker van de pijn in mijn handen momenteel 6 weken op 4iu.

Snap ook niet hoe ik vannacht weer 13 uurtjes geslapen heb.

Vannacht weer wakker geworden ontzettende gevoelloze handen is echt extreem dacht dat het na 3/4 weken wel weg zou trekken maar is echt alleen maar erger aan het worden word gewoon snachts wakker van de pijn in mijn handen momenteel 6 weken op 4iu.

Snap ook niet hoe ik vannacht weer 13 uurtjes geslapen heb.
Dosis verlagen en terug opbouwen, of niet piepen :P

• #1.104
Haha in het begin kon ik ermee leven maar laatste tijd alleen maar erger man, maar zal heus wel een keer weg moeten trekken toch?

Net borst schouders getraind

F24F3C4F-E458-4755-9F8A-016C29F9DB4A.jpeg

Haha in het begin kon ik ermee leven maar laatste tijd alleen maar erger man, maar zal heus wel een keer weg moeten trekken toch?

Net borst schouders getraind

F24F3C4F-E458-4755-9F8A-016C29F9DB4A.jpeg
Geen idee heb zonder gh al last van cts gehad en loop er nu ook al zeker weer 35 weken mee rond

• #1.106
-

Laatst bewerkt:
Mooi man!

Wel een Turk met genoeg floees, hgh/sleeve... waar werk je?

• #1.109
Wahahahaah cnc operator werk er al 7 jaar we maken gevels heb ook 2,5 jaar samengewoond dat was pas weggegooid geld maar verder doe ik ook niks rook niet drink niet.

Laatst bewerkt:
  • #1.110
Vanaf 1 uur gezeten tot 22:00 hij heeft sowieso 7 uurtjes getattoeerd vandaag ben kapot 6:00 er weer uit.

Wahahahaah cnc operator werk er al 7 jaar we maken gevels heb ook 2,5 jaar samengewoon dat was pas weggegooid geld maar verder doe ik ook niks rook niet drink niet.

Staan ze momenteel om te springen (Cnc) kan je een aardig centje mee verdienen :thumb:

• #1.112
Klopt maar bij ons mogen ze wel wat meer betalen hangen ze vacature op voor nieuwe operator met een bedrag wat al meer is dan wat ik verdien en dat na zoveel jaar in dienst.

Kan net zo goed ontslag nemen en opnieuw solliciteren

Klopt maar bij ons mogen ze wel wat meer betalen hangen ze vacature op voor nieuwe operator met een bedrag wat al meer is dan wat ik verdien en dat na zoveel jaar in dienst.

Kan net zo goed ontslag nemen en opnieuw solliciteren
Wil je op korte termijn snel in salaris groeien is het handig om naar een ander bedrijf over te stappen. Iedereen schreeuwt op het moment om technisch personeel.

Maar heb je op de langere termijn ambities om door te groeien kun je beter op je plek blijven. Daar kennen ze je al, weten wat je kunt, etc.

Wil je op korte termijn snel in salaris groeien is het handig om naar een ander bedrijf over te stappen. Iedereen schreeuwt op het moment om technisch personeel.

Maar heb je op de langere termijn ambities om door te groeien kun je beter op je plek blijven. Daar kennen ze je al, weten wat je kunt, etc.
En als je niks kan?

• #1.116
Hahaha

• #1.117
-

Laatst bewerkt:
  • #1.118
deze week grote lelie op mijn bicep laten tattoeeren

mis nog 1 plaatje om mijn sleeve af te kunnen maken maar weet echt niet wat ik aan de binnenkant onderarm moet laten zetten.....

Terug
Naar boven