- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Ja, heb al afspraak staan net voor de kerst man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie tatoe kerel
Hoeveel zet je momenteel?
Zit zelf nu 4iu hgh geno per dag om 05.00 en rond 22.00
icm 500 test 500 bold en 250 tren. Pw
Gaat echt gruwlijk
Hoe kan het dat je nogsteeds bijwerkingen verneemt Van de hgh? Ik had 't alleen in het begin en met opbouwen

ondanks ik het af en toe tergend vond om dit log te lezen , petje af voor het doorzetten je begint al aardig voller uit te zien ^^Ik zet 4iu geno 5:00 en 17:00 voor trainen maar wil het toch anders gaan aanpakken wil voortaan 6/8 iu eod gaan zetten alleen voor het trainen.
Laat momenteel alleen test lopen naast me hgh en insuline op trainingsdagen 10iu ben aan het cruisen momenteel hiervoor 750 test 600 deca gezet met oxy.
gun het je van harte , Ben zelf aan het overwegen weer te gaan blasten en cruisen , voel me klein onder 100 kg +Hoor het ook van mensen om me heen dat ik groei terwijl ik niet volop kan knallen ivm tattoo maar 2019 word zeker een goeie jaar voor me heb ik t gevoel![]()

Ergens op pc. Was onderzoek over Gh deficiente kinderen, waarbij ze zien dat EOD injecties minder onderdrukt en resultaten niet of nauwelijks achterblijven op frequenter zetten.
Wat heeft het jaargetijde te maken met of je gains wilt maken of niet? Bovendien is het herfst en geen winter.

Hele leuke informatie, maar waar komt dit vandaan? Welke bronnen zijn ervoor gebruikt om dit te roepen?
En hoe ziet je voedingsschema er eigenlijk uit?
Heb de hele log niet bijgehouden maar ik vind het fysiek van TS aardig tegenvallen als ik zie wat er gebruikt wordt.
Maar je zat wel op pagina 1 van deze log al boven de 2 gr AAS. Dat is aardig wat.
Hoe ziet je voedingsschema eruit?
Wel grappig dat dit van iemand komt die hiervoor op 1000mg tren per week heeft gezeten. Dan heb je niet echt recht van spreken imo