- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Foto of tis fantasie...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foto of tis fantasie...
ik ook maar die loopt niet hier tussen al die geile mannen rond te kwijlen

Ja maar die heeft hij ook niet dus....Jij met je benen. Kan jou dat nou schelen?Arms baby!
Mag ik je er even op wijzen dat je deze kaart moeilijk kunt spelen, aangezien je duidelijk naar mij refereerde? Ik zal het nog even voor je citeren:
ik ook maar die loopt niet hier tussen al die geile mannen rond te kwijlen
Mag ik je er even op wijzen dat je deze kaart moeilijk kunt spelen, aangezien je duidelijk naar mij refereerde? Ik zal het nog even voor je citeren:
Als je mijn log eens zou inzien, zou je weten dat ik zelf net als iedereen serieus bezig ben met trainen en voeding. Het siert je daarnaast ook echt niet om zo'n seksistische opmerking te maken over vrouwen op het forum. Alsof ik hier op het forum zit om wat te geilen op tren baboons. Sorry, als ik naar een mooie vent wil kijken, kijk ik wel naar die knappe kerel naast me.
For the record, dat is dus @wovano

Mannen aan de aas hebben toch "kleine rozijntjes" joh. haha, joke joke
Zullen we het even niet over elkaars vrouw hebben? Dit is gedoemd om tot een vervelend verhaal te leiden.
had het ook niet over zijn vriendin had het eerder over me eigen vriendin die hier niet loopt rond te geilen.
trenbaboons hahaha geloof me elke wijf lust wel een beetje tren zodra ze die proeft totdat ze in relatie gaan![]()