XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.224
Hahahaha wat moet ik hierop zeggen 6 weken aan de gh slin deze jongen denkt gelijk doet wonderen misschien kan jij wel wat gh gebruiken krijg je wat meer haar op die harses van je

Ja, elkaar op het uiterlijk pakken..

Van mij part mag hier een slotje op.

Gaat lekker hier

Hahahaha wat moet ik hierop zeggen 6 weken aan de gh slin deze jongen denkt gelijk doet wonderen misschien kan jij wel wat gh gebruiken krijg je wat meer haar op die harses van je

Bevordert idd haargroei maar helaas voor jou heeft het geen aantoonbaar positief effect op de hersencellen.

• #1.228
Niet nodig komt helemaal goed

• #1.229
Had het over cumbag annie :wanker:

Gast waar ben je nou mee bezig?

Ik snap de haat niet zo.
Als OP op 2 gram wil zitten en niet meer sides heeft dan op 1 gram. Hgh insuline wil gebruiken moet die dat toch zelf weten. Dat sommigen hier op minder kuren moeten ze toch zelf weten.
Testesteronen tot 600 mg is line air op 1200mg ga je niet super veel meer gainen.

Je lichaam went ook niet aan de dosis dus laat hem lekker hoger doseren. Dat al die mensen nu komen "kijk mij ik doe het met minder" post lekker doorgaan dan. De meeste die dat posten hebben nog steeds geen fysiek wat moeilijk te bereiken is.

Komt op hetzelfde neer als " ja maar ik ben natty"

Ik snap de haat niet zo.
Als OP op 2 gram wil zitten en niet meer sides heeft dan op 1 gram. Hgh insuline wil gebruiken moet die dat toch zelf weten. Dat sommigen hier op minder kuren moeten ze toch zelf weten.
Testesteronen tot 600 mg is line air op 1200mg ga je niet super veel meer gainen.

Je lichaam went ook niet aan de dosis dus laat hem lekker hoger doseren. Dat al die mensen nu komen "kijk mij ik doe het met minder" post lekker doorgaan dan. De meeste die dat posten hebben nog steeds geen fysiek wat moeilijk te bereiken is.

Komt op hetzelfde neer als " ja maar ik ben natty"

Het is meer het feit dat hij een tekort aan voeding probeert te compenseren met meer gear.
Daarnaast zie je TS niet consistent trainen, er komt altijd wel weer wat tussen, zo ging dat voorgaande jaren ook.
Uiteraard blijft dat de keus van TS, net zoals aan ons de keus om daar commentaar op te geven.

Laatst bewerkt:
zal ik maar eerlijk zijn ik ben met mijn 98.2 kilo natty , stelletje roid paupers :P

• #1.235

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel leuk om te zien dat je kennelijk zoveel interesse in onze levens en uiterlijke verschijningen hebt dat je foto's van meer dan 1 jaar geleden zit te bekijken. :emo::emo::emo:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees even mee, maar dit gaat nergens over. @Col_inc Vind je zelf niet dat je een paar grenzen over gaat?

Terug
Naar boven