- Waardering
- 5.195
Ik ken een gozer die 2+ gr AAS met hgh en insuline gebruikt en die ziet er totaal niet uit.
Hahaha ik wilde 'm niet maken maar kudos.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken een gozer die 2+ gr AAS met hgh en insuline gebruikt en die ziet er totaal niet uit.
Hahaha ik wilde 'm niet maken maar kudos.Hahahaha wat moet ik hierop zeggen 6 weken aan de gh slin deze jongen denkt gelijk doet wonderen misschien kan jij wel wat gh gebruiken krijg je wat meer haar op die harses van je
Ik snap de haat niet zo.
Als OP op 2 gram wil zitten en niet meer sides heeft dan op 1 gram. Hgh insuline wil gebruiken moet die dat toch zelf weten. Dat sommigen hier op minder kuren moeten ze toch zelf weten.
Testesteronen tot 600 mg is line air op 1200mg ga je niet super veel meer gainen.
Je lichaam went ook niet aan de dosis dus laat hem lekker hoger doseren. Dat al die mensen nu komen "kijk mij ik doe het met minder" post lekker doorgaan dan. De meeste die dat posten hebben nog steeds geen fysiek wat moeilijk te bereiken is.
Komt op hetzelfde neer als " ja maar ik ben natty"
zal ik maar eerlijk zijn ik ben met mijn 98.2 kilo natty , stelletje roid paupers![]()

dat ook broJij bent gewoon dik.
Echt geprobeerd me niet te zeer te ergeren aan TS' ignorantie maar genoeg is genoeg.
De gewapend betonnen plaat voor z'n harses blijkt ondoordringbaar.
/Out.

@mat jouw vak gebiedAls je een roidrager pijpt ben je dan nog natty? Of enkel als je het uitspuugt? Heb schrik om mn natty status te verliezen.