XXL Nutrition

Kastnation 2020

Ergens op pc. Was onderzoek over Gh deficiente kinderen, waarbij ze zien dat EOD injecties minder onderdrukt en resultaten niet of nauwelijks achterblijven op frequenter zetten.
Uiteraard voorzichtig zijn met extrapoleren naar bbers, maar heb paar van mn klanten nu op een dusdanig protocol en gaat prima

hoi

mag ik ook meedoen

Dat is TS toch ook? :dunno:

Hele leuke informatie, maar waar komt dit vandaan? Welke bronnen zijn ervoor gebruikt om dit te roepen?

En hoe ziet je voedingsschema er eigenlijk uit?

Heb de hele log niet bijgehouden maar ik vind het fysiek van TS aardig tegenvallen als ik zie wat er gebruikt wordt.
kan heel goed wat je zegt , viel me gewoon op

Mannen aan de aas hebben toch "kleine rozijntjes" joh. haha, joke joke

Ja ja, pas maar op anabolenbaboons! Ik eet elke dag 5g van jullie kleine rozijntjes...als ontbijt:meal:

:roflol:

Lijkt wel een scene uit WWE waar het volledig uit de hand loopt en er steeds meer leden zich komen mengen in het gevecht om hun belang te verdedigen.

Ik wacht stiekem op @Skatermarvin om met een stalen stoel iedereen hier een pak rammel te komen geven omdat hij zich gekwetst voelt dat we lopen te rellen BUITEN zijn topic, dan nog op een woensdag...
Mijn log is uitsluitend voor rellen beschikbaar op vrijdag. Andere dagen gun ik anderen ook wat plezier!

misschien wel een interessant stukje hier voor velen ik zelf ga in ieder geval voor de 4/3 de komende tijd kijken wat het me oplevert.

ELKE DAG
Er zijn talloze theorieën over het gebruik van HGH, de benodigde doseringen zijn wel vrij wel bekend voor vetverbranding en spiergroei,
echter wat nu het meest effectief is wat betreft het aantal dag per week te injecteren is nog vrij onduidelijk.

De meeste “experts” zijn er wel allemaal over eens dan 7 dagen per week (oftewel ED) op lange termijn niet nodig is en geen beter resultaat levert dan 6 on/1 off of 5 on/2 off. Er is alleen in de eerste X aantal weken een voordeel voor de opbouw van IGF-1 niveau's (cummulatief)

Naast de besparing in de kosten is het ook nog gedeeltelijk wetenschappenlijk te onderbouwen.
Dit komt omdat natuurlijk gezien zeker in je jeugd HGH ook vrij komt in kortere perioden van ongeveer 4 dagen van hogere doseringen en daarna weer tot normale niveau’s daalt.
(zie burst theorie voor meer uitleg).

Verder zou het voordelen opleveren voor eventuele onderdrukking (wat minimaal is) zodat je natuurlijke productie beter blijft functioneren.

OM DE DAG

De laatste tijd komen er meer gebruikers die voor de EOD aanpak kiezen of alleen injecteren op trainingsdagen. De motivatie voor alleen op trainingsdagen te injecteren lijkt me vrij duidelijk omdat dan de spierherstellende eigenschappen van HGH het best benut kunnen worden. Echter dit is niet de belangrijkste motivatie voor velen. Veel gebruikers hebben minder last van bijwerking door EOD te injecteren (bijv 10 i.u. EOD) tegenover ED injecties (bijv 5 i.u. ED) Voornamelijk last van gewrichtpijntjes is bij velen stukken minder.

4/3 / Alleen op trainingsdag

Er zijn ook gebruikers die 4 on 3 off HGH gebruiken dit zijn vaak mensen die dan ook 4 x in de week trainen. Dit is dus zowat het zelfde als EOD. Sommigen kiezen ervoor ook op deze 4 dagen hogere doseringen te gebruiken (dit gaat de kant op van de burst theorie)

KEUZE

De keuze voor welke aanpak het meest effectief is ligt aan de gebruiker zelf. Welke dosering hij neemt per dag en met welk protocool hij de minste bijwerkingen ervaart.

Misschien een goed idee is de eerste X aantal weken wel elke dag te zetten omdat igf-1 levels zo snel mogenlijk omhoog te krijgen en daarna over te stappen naar EOD, 4/3 of 5/2.

Elke dag injecties op lange termijn heeft dus geen toegevoegde waarde alleen dat je portemonnee wat leger begint te worden.

Het is wel aanbevolen, maar geen must dat als je minder dagen injecteert, dan je dan op de dag dat je WEL injecteert ook de dosis hoger is dan dat je het elke dag zou doen zodat je ongeveer even hoog zit in het aantal i.u.'s per week.

Grappig hoe degene die het geschreven heeft het over kostenbesparing heeft maar wel aanraad om de dosering te uppen als je minder dagen gaat zetten. Daarnaast zijn er best een heel aantal voorbeelden te vinden op het web van BB'ers ( dus geen kids ) van wie de IGF waarden een stuk lager uitvallen als ze EOD, 5/2 of whatever gaan zetten in vergelijking met het ED zetten van HGH.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.215
Ken echte monsters die 5/2 en zelfs 4/3 zetten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.217
Dus volgens velen hier zou het niet moeten uitmaken? En is ed beter?

Ken echte monsters die 5/2 en zelfs 4/3 zetten.

Wat een kutvoorbeeld, ik ken een gozer die echt enorm groot is en nog nooit HGH of insuline heeft gebruikt. Uiteraard zal 4/3 allicht ook wat doen en 5/2 ook. Ik persoonlijk zou 't alleen zo efficiënt mogelijk willen gebruiken gezien 't toch geen goedkoop goedje is.

Terug
Naar boven