AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Ik zal het aankijken de komende blast anders stop ik ermee:D

Ik zal niet gaan jennen, doe gewoon mijn stoel wat naar achteren en geniet van de voorstelling :popcorn2:

Nee j/k, als ik commentaar heb geef ik dat. Volgens mij ben jij gewoon een goeie gast alleen stronteigenwijs. Ik geef de hoop nog niet op :heart:

Wil over 6 weken beginnen met blasten hopelijk zodra me tattoo af is blast ik gaat er zo uitzien

Week 1-10 Test-e 500mg

Week 1-10 Primo 700/800mg

Week 1-10 Mast-e 400mg

Week 1-10 T3 50mcg

Week 1-52 4iu HGH

Week 1-6 Winstrol 50mg

Week 1-4/9-12 Slin 10iu 5iu pre 5iu pw

Doel 99/100 kg en keihard

momenteel 93/94 kg

Mast en winstrol lekker weglaten.
Gewoon 500 test 700 primo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.325
Mast laat ik eigenlijk meelopen om bijwerkingen tegen te gaan niet dat ik er gevoelig ben voor maar laat altijd mast meelopen, en ja eigenlijk op primo zou de mast er wel uit kunnen neem ik aan. Meestal naast tren/deca zit die er altijd bij

Mast laat ik eigenlijk meelopen om bijwerkingen tegen te gaan niet dat ik er gevoelig ben voor maar laat altijd mast meelopen, en ja eigenlijk op primo zou de mast er wel uit kunnen neem ik aan. Meestal naast tren/deca zit die er altijd bij
Je zegt het zelf al. Mast kun je weglaten.

• #1.327
Mast doet ook weinig bij mij eerlijk gezegd.

• #1.329
Wat denk je er van om bold inplaats van mast?

Waarom moet er uberhaupt wat bij gezet worden? Houd het lekker bij test en primo. Prima cycle voor iemand van 93 kg.

Heb mijn twijfels of hij hierop überhaupt gaat groeien aangezien die test/tren/dbol al niet veel deed, valt dit al helemaal tegen.
Haha ik weet dat je trollt maar reageer toch even serieus. Ik dat hij op 500 test 700 primo minder voer hoeft te eten om te gainen dan op cycles die hij eerder deed.

De reden dat test tren en dbol niks deden was omdat z'n voeding en training ruk zijn/waren.
Ik heb tot op heden niet het idee dat er ook maar iets veranderd is (op zijn cycle en tattoo's na) vandaar mijn voorspelling. Maaar, hoop dat hij wijzer is geworden

• #1.335
Sinds begin 2018 al wel bijna 10 kg zwaarder .... en zeker betere shape

• #1.338
3xgeblast dit jaar waarvan 1 verpest

Er hoeft niet veel gear in om te groeien, eten wel.

Cut/wedstrijd prep is ander verhaal

Terug
Naar boven