- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10 kilo per jaar is ook mijn streef. Red het tot nu toe elk jaar nog
Als ik naar een van je eerste topics kijk ....2012....en je toen 70 kg woog zou je nu 120-130 kg zijn10 kilo per jaar is ook mijn streef. Red het tot nu toe elk jaar nog
sorry10 kilo per jaar is ook mijn streef. Red het tot nu toe elk jaar nog
No homo maar naar mij mag ook
Misschien als ik me doel heb bereikt dat ik een foto plaats.
Toen ik 50 kilo woog wou ik alleen dat mensen konden zien dat ik trainde. Toen ik 70 wou ik 80 wegen enzovoort. Het is nooit genoeg. Maar zodra ik 115 weeg zal ik een foto posten in het laats genomen foto topic. Duurt wel nog zo'n 3 jaar+ dus als je even geduld hebt haha
Lig momenteel al 5 uurtjes te tattoeeren ben kapot elleboog voel je wel na paar uur
Als jij werkelijk die stats hebt ben je buffer dan 99% van dbb. Wat heb je te verliezen? Sorry maar ik geloof er geen snars van.
Ik heb niet eens Facebook of Instagram en als ik om me heen kijk en luister mis ik daar niks aan.Er zijn gewoon echt mensen die leiden aan bigorexia. Ik zou dan ook never nooit een foto hier plaatsen, sterker nog zelfs niet op Facebook of wat dan ook.
Krijg ik wel mega veel kritiek over, alsof je tegenwoordig sociaal verplicht bent insta/fb te hebben
Misschien als ik me doel heb bereikt dat ik een foto plaats.

Lig momenteel al 5 uurtjes te tattoeeren ben kapot elleboog voel je wel na paar uur
Kost ook een godsvermogen of niet? If I may askGoed man vanaf 3 tot 9 gezeten weer alle plaatjes staan erop afspraak over 2 weken zaterdag weer alles moet ingekleurd worden gaat ook wel een 3 sessies duren neem ik aan.
Er zijn gewoon echt mensen die leiden aan bigorexia. Ik zou dan ook never nooit een foto hier plaatsen, sterker nog zelfs niet op Facebook of wat dan ook.
Ik heb niet eens Facebook of Instagram en als ik om me heen kijk en luister mis ik daar niks aan.