AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

10 kilo per jaar is ook mijn streef. Maar dit red ik helaas niet haha

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.345
  • #1.346
Lig momenteel al 5 uurtjes te tattoeeren ben kapot elleboog voel je wel na paar uur

Ben ik ook wel benieuwd naar!

Misschien als ik me doel heb bereikt dat ik een foto plaats.

Toen ik 50 kilo woog wou ik alleen dat mensen konden zien dat ik trainde. Toen ik 70 wou ik 80 wegen enzovoort. Het is nooit genoeg. Maar zodra ik 115 weeg zal ik een foto posten in het laats genomen foto topic. Duurt wel nog zo'n 3 jaar+ dus als je even geduld hebt haha

Toen ik 50 kilo woog wou ik alleen dat mensen konden zien dat ik trainde. Toen ik 70 wou ik 80 wegen enzovoort. Het is nooit genoeg. Maar zodra ik 115 weeg zal ik een foto posten in het laats genomen foto topic. Duurt wel nog zo'n 3 jaar+ dus als je even geduld hebt haha

Als jij werkelijk die stats hebt ben je buffer dan 99% van dbb. Wat heb je te verliezen? Sorry maar ik geloof er geen snars van.

• #1.351
Is on topic bro houd mijn gains ook tegen maar geloof me 2019 word van mij:)

Als jij werkelijk die stats hebt ben je buffer dan 99% van dbb. Wat heb je te verliezen? Sorry maar ik geloof er geen snars van.

Er zijn gewoon echt mensen die leiden aan bigorexia. Ik zou dan ook never nooit een foto hier plaatsen, sterker nog zelfs niet op Facebook of wat dan ook.

Er zijn gewoon echt mensen die leiden aan bigorexia. Ik zou dan ook never nooit een foto hier plaatsen, sterker nog zelfs niet op Facebook of wat dan ook.
Ik heb niet eens Facebook of Instagram en als ik om me heen kijk en luister mis ik daar niks aan.

• #1.354
True

Ik weet niet of je stats echt zijn... Waar ik me wel in herken is het feit dat je op de duur zodanig bezig bent met jezelf te verbeteren, dat je eigenlijk steeds je gebreken ziet (spiergroepen die achterlopen en te 'hoog' vetpercentage). Ik woog zelf ooit 90 kg op 10% vet (1m74 groot) en ik heb van die shape eigenlijk geen foto's omdat ik een nog betere shape aan het nastreven was en ik hield me voor dat ik dan wel foto's zou nemen als ik die shape behaald had.

Resultaat: van mijn beste shape destijds heb ik geen foto's.... Mijn stats van destijds die ik hier vermeld zijn trouwens wel legit, als ik jouw stats zo hoor dan twijfel ik toch wel aan de juistheid van je weegschaal :P

Lig momenteel al 5 uurtjes te tattoeeren ben kapot elleboog voel je wel na paar uur

Hoe is het afgelopen met de tattoo sessie?

Laatst bewerkt:
  • #1.357
Goed man vanaf 3 tot 9 gezeten weer alle plaatjes staan erop afspraak over 2 weken zaterdag weer alles moet ingekleurd worden gaat ook wel een 3 sessies duren neem ik aan.

Terug
Naar boven