- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
3000/3500 euro ongeveer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha de zwarte pieten discussieNou echt wel, wat denk je van de zwarte pieten discussie....!!!
dieptepunt in de Nederlandse geschiedenis.
Bedtijd voor mij merk echt s’avonds hoe later het word hoe meer pijn in mijn handen van de hgh afgelopen nacht was het zo erg en dan meen ik echt erg ik zeg niet snel dat ik pijn heb maar dit was niet te doen gewoon t*ring erge kramp kon geen vuist maken heb wel 13uurtjes geslapen van vrijdag naar zaterdag![]()
Ik heb ook steeds meer krampjes.. Het was bijna weg . Nu heb ik het tijdstip veranderd van zetten van 05.00 en 21.30Ik snap het ook niet man normaal trekt na aantal weken weg maar is ook mijn eigenwijsheid eigenlijk opbouwen en ik begin gelijk op 4iu pharma![]()
Weet wel dat ik dus nooit aan de HGH of insuline ga, wat een gezeik (snap het gebruik daarvan sowieso niet zonder wedstrijdambities)
Yes I know, daarom snap ik het gebruik niet zonder wedstrijdambitiesDe look is echt een verschil daarnaast zal je wel moeten als je op een bepaald niveau wil komen
De look is echt een verschil daarnaast zal je wel moeten als je op een bepaald niveau wil komen
Hij is ook -80 woont in de buurt bij me maar ook absurd vol.Inderdaad, die gasten op de bonac in de -80 waren absurd, zo ziek veel volume op dat gewicht.
Hij is ook -80 woont in de buurt bij me maar ook absurd vol.
Meen ook eerste ja, maar echt bizar op dat gewicht (vind ik dan)Precies, hij was meen ik eerste in de -80. Had hem ook voor ogen toen ik mijn comment plaatste.