AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363
Bedtijd voor mij merk echt s’avonds hoe later het word hoe meer pijn in mijn handen van de hgh afgelopen nacht was het zo erg en dan meen ik echt erg ik zeg niet snel dat ik pijn heb maar dit was niet te doen gewoon t*ring erge kramp kon geen vuist maken heb wel 13uurtjes geslapen van vrijdag naar zaterdag:D

Klinkt lekker gezond. Nouja alles voor de gains he

Bedtijd voor mij merk echt s’avonds hoe later het word hoe meer pijn in mijn handen van de hgh afgelopen nacht was het zo erg en dan meen ik echt erg ik zeg niet snel dat ik pijn heb maar dit was niet te doen gewoon t*ring erge kramp kon geen vuist maken heb wel 13uurtjes geslapen van vrijdag naar zaterdag:D

Heftig, is dit iets wat minder gaat worden?

• #1.366
Ik snap het ook niet man normaal trekt na aantal weken weg maar is ook mijn eigenwijsheid eigenlijk opbouwen en ik begin gelijk op 4iu pharma :rolleyes:

Ik snap het ook niet man normaal trekt na aantal weken weg maar is ook mijn eigenwijsheid eigenlijk opbouwen en ik begin gelijk op 4iu pharma :rolleyes:
Ik heb ook steeds meer krampjes.. Het was bijna weg . Nu heb ik het tijdstip veranderd van zetten van 05.00 en 21.30
Naar 05.00 naar 17.00 en nu idd ook last van hand dichtknijpen en m'n schoenen zitten strakker.. Achja inmiddels 96+ kg

• #1.368
Ik ook zet 4:00 en 17:00 echt niet normaal al hou ik maar even me arm naar boven gelijk slaapt die

• #1.369
Hoe kan ik weer 11 uurtjes geslapen hebben? Heb vande 48 uur weekend 24 uur geslapen

Wat nog grappiger is als je wakker wordt en je vinger(s) zitten verkrampt dicht en op slot.. heb je vast nog niet gehad.. aparte gewaarwording.

• #1.371
Eergister nacht gehad voor t eerst was wel even schrikken kon echt niks met me hand
nu ook met typen gewoon gevoelloos/slapend moet soms 3x opnieuw proberen te typen

Nee, slaap gewoon t*ring veel weekend meestal minimaal 10 uur per dag

Is het wel echt nodig GH als het voor zo veel irritatie zorgt?

Weet wel dat ik dus nooit aan de HGH of insuline ga, wat een gezeik (snap het gebruik daarvan sowieso niet zonder wedstrijdambities)

hoe is je trainingsschema? of staat dat ergens?

Terug
Naar boven