MuscleMeat

Kastnation 2020

Is die gozer 1.20 meter hoog ofzo? Wtf, dat kan toch niet minder dan 80 kg zijn.

Ik ben eigelijk helemaal niet moe van hgh
Enige is smorgens stijve handen rest is allemaal al weg aan het trekken

Ik zet eigelijk ook maar 1x pd 4iu

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.384
Zelf zet ik 2x2iu en ja op lange termijn maakt hgh echt wel verschil kijk bijvoorbeeld naar andrei hoe kan die gozer 88/90 kg zijn maar zo groot ogen en die filter dunne huid/3D look krijg je ook niet zonder gh neem ik aan

Zelf zet ik 2x2iu en ja op lange termijn maakt hgh echt wel verschil kijk bijvoorbeeld naar andrei hoe kan die gozer 88/90 kg zijn maar zo groot ogen en die filter dunne huid/3D look krijg je ook niet zonder gh neem ik aan

Zonder trainen ook niet :p;)

Maar die is dedicated, dag in dag uit, jaar in jaar uit. Die heeft zijn voeding/trainingschema echt wel in orde. Het zijn geen wondermiddelen. Met laksheid en hetzelfde gebruiken als hem kom je er niet mocht je dat suggereren

• #1.387
True dat is ook zo maar geluk speelt ook een rol

Maar ik ga nu stoppen met zeiken, maak er wat van jonge, niet aankloten en gas erop

Er hoeft niet veel gear in om te groeien, eten wel.

Cut/wedstrijd prep is ander verhaal
dit posten terwijl je zelf grammen aas gebruikte beetje dubbel , als ts wil experimenteren en loggen doet hij maar is zijn keuze en heeft niemand anders last van

dit posten terwijl je zelf grammen aas gebruikte beetje dubbel , als ts wil experimenteren en loggen doet hij maar is zijn keuze en heeft niemand anders last van
Als je had opgelet dan had je geweten dat vntl nu een stuk minder gebruikt en ondervind dat dit net zo goed werkt voor hem. Het is dus alleen maar een goed bedoeld advies.

Edit: En als hij wilt experimenteren dan start hij het best met zijn voeding. We krijgen allemaal hoofdpijn van deze man.

Zonder peptides in 3d look en volheid prima mogelijk. Mn volste en beste shape is geen enkele peptide aan te pas gekomen

• #1.395
Echt heb het gevoel dat ik alles kapot kan maken vandaag door al het haat hier:roflol:
Word helemaal gek motiveert me alleen maar om alles te geven zoals nu

Is het toch nog ergens goed voor!

• #1.398
Geloof me ik zal jullie niet teleurstellen geef me tot maart jongens

• #1.400
Zojuist kuiten gepakt die lopen wel achter maar me benen pak ik sowieso niet vaak begin ze wel weer te trainen hoor 1x pw :D

Terug
Naar boven