- Waardering
- 6.323
Gast kap hier toch mee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast kap hier toch mee
Gelukkig maar, heb zelf wel eens dat ik tijdens de training moeite heb met de gewichten vasthouden maar lijkt me echt kut om dat gedurende de dag of nacht te hebben.

Zullen eerder je zenuwen zijn dan je doorbloedingTe vroeg gejuicht bro tis echt verschrikkelijk constant slapende handen, geen doorbloeding omdat ik momenteel cruise ga ik de pharma eruit halen die ga ik in januari gebruiken trek gewoon me ug door gebruikte 2iu pharma 2iu ug. Dus dat zal de komende 4/5 weken 4iu UG worden anders zonde van me pennen
Morgen week 8 maar moet zeggen pomp, trainingen zijn het zeker waard en de shape die ik binnenkort zal brengen zal het ook waard zijn dat weet ik wel even doorbijten al is het verschrikkelijk.
Vanv weer afspraak voor tattoo sessie 7 we gaan gewoon door elke week![]()
Als je zoveel last hebt waarom ga je dan niet omlaag met de dosis? Heb zelf ook geno en zet 4iu pd . Opzich te doen beetje last van kramp in de vingers en opgezette voeten![]()
Ik wacht het nog even af bro in de hoop dat het weg trekt heb inderdaad niet opgebouwd ook me eigen schuld hoor maar tis bij mij behoorlijk heftig
Kan 12 uurtjes makkelijk slapen elke moment van de dag
heb hetzelfde probleem,is zwaar kut man. Heb nu guarana pillen besteld,eens zien of dat helpt. Wat doe jij ertegen ?
was het de laatste? Wat meten die armen van je eigenlijk, 40 ofzo?Vol is volwas het de laatste? Wat meten die armen van je eigenlijk, 40 ofzo?