Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403
trainingen gaan momenteel echt super voel me fit, sterk sinds dat ik cruise +1 kg 93/94 kg.

Krampen beginnen eindelijk weg te trekken (snachts), heb nog wel altijd slapeloze handen zeker als ik mijn handen/arm omhoog hou en er geen doorbloeding kan plaatsvinden dan slapen ze meteen.

even nog doorbijten tot aan mijn blast (4/5 weken)

• #1.405
Hoe gaat het nu met je handen?

Te vroeg gejuicht bro tis echt verschrikkelijk constant slapende handen, geen doorbloeding omdat ik momenteel cruise ga ik de pharma eruit halen die ga ik in januari gebruiken trek gewoon me ug door gebruikte 2iu pharma 2iu ug. Dus dat zal de komende 4/5 weken 4iu UG worden anders zonde van me pennen:D

Morgen week 8 maar moet zeggen pomp, trainingen zijn het zeker waard en de shape die ik binnenkort zal brengen zal het ook waard zijn dat weet ik wel even doorbijten al is het verschrikkelijk.

Vanv weer afspraak voor tattoo sessie 7 we gaan gewoon door elke week :D

Te vroeg gejuicht bro tis echt verschrikkelijk constant slapende handen, geen doorbloeding omdat ik momenteel cruise ga ik de pharma eruit halen die ga ik in januari gebruiken trek gewoon me ug door gebruikte 2iu pharma 2iu ug. Dus dat zal de komende 4/5 weken 4iu UG worden anders zonde van me pennen:D

Morgen week 8 maar moet zeggen pomp, trainingen zijn het zeker waard en de shape die ik binnenkort zal brengen zal het ook waard zijn dat weet ik wel even doorbijten al is het verschrikkelijk.

Vanv weer afspraak voor tattoo sessie 7 we gaan gewoon door elke week :D
Zullen eerder je zenuwen zijn dan je doorbloeding

Als je zoveel last hebt waarom ga je dan niet omlaag met de dosis? Heb zelf ook geno en zet 4iu pd . Opzich te doen beetje last van kramp in de vingers en opgezette voeten :):p

dat moe zijn van de hgh is idd heel irritant ,heb het ook al 2 maanden ,kom amper uit me bed smorgens. Zelfs T4 geprobeerd erbij te nemen maar helpt ook niks

• #1.410
Als je zoveel last hebt waarom ga je dan niet omlaag met de dosis? Heb zelf ook geno en zet 4iu pd . Opzich te doen beetje last van kramp in de vingers en opgezette voeten :):p

Ik wacht het nog even af bro in de hoop dat het weg trekt heb inderdaad niet opgebouwd ook me eigen schuld hoor maar tis bij mij behoorlijk heftig

• #1.412
Kan 12 uurtjes makkelijk slapen elke moment van de dag

• #1.415
Sessie 7 zit er weer op

775CAA27-56F9-4212-9160-DBF6ABBF226E.jpeg

35CB1097-E033-4959-AD32-E81CD049F33C.jpeg

• #1.419
09483CD1-AC2E-422A-AFB7-A2EBECFE36C1.jpeg

Er bestaat trouwens een tattoo topic he. Post eens wat trainingen ofzo.

Terug
Naar boven