Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er bestaat trouwens een tattoo topic he. Post eens wat trainingen ofzo.

Wanneer begint je blast? En hoe gaat die eruitzien?Volgens mij heb ik meerdere malen aangegeven dat ik nu niks bijhou? Tot aan me blast.
@Col_inc Serieuze vraag. Ik ben niet aan de roids, dus snap er bij tijden ook niks van. Maar als je niks bij houd, ben je dan niet bang dat je in de cruise meer verliest dan dat je zou willen? Of dat er iets anders niet loopt zoals de bedoeling is?
Ik vind/denk dat wanneer je kiest om te gebruiken, dat je juist dan toch wil weten wat je aan t doen bent en niet alleen wilt vertrouwen op wat je 2x in de week in je benen zet?
Om kort te gaan: Je laat een hoop lopen denk ik. Of zie je dat zelf anders?
Wellicht dat je hier al antwoord op hebt gegeven, maar dat heb ik dan even over het hoofd gezien.
Haha dat is ook wat ik zelf vind en denk misschien word het toch 1gram tren ik kijk nog even aan.
Waarom 1 gr? 600 mg niet genoeg? Heb beiden geprobeerd, 1 gr weliswaar maar voor 3 weken in het verleden, en ik heb deze blast op 600 mg mijn beste resultaat ooit gehaald. Meer is niet per se beter.
Er is hier al 100 op gewezen in dit topic, inhoudelijk komt er nooit een wijs antwoord terug. Dit is een beetje het "Jip en Janneke kuurtopic - Hoe het niet moet."
Of gewoon 700mg Primo met 4 weken 500-750mcg mtren aan het einde van je blast?Haha ik zal een poll openen 1gr tren of 700mg primowelke wint ga ik voor 4weken nog ong voordat ik begin.