MuscleMeat

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
06x25mm man maar heb dit nooit eerder gehad miss wel 200x gezet in been

Je shape ging wel lekker... :)

Jaman pfff ik baal echt man.... ik ga maandag weer knallen ben er dan een week tussenuit geweest vandaag laatste dag antibiotica.... ik ga vanaf maandag weer alles geven en me kuur iets langer doortrekken toch...

Jaman pfff ik baal echt man.... ik ga maandag weer knallen ben er dan een week tussenuit geweest vandaag laatste dag antibiotica.... ik ga vanaf maandag weer alles geven en me kuur iets langer doortrekken toch...

och je gaat in week echt geen kilos massa verliezen man hooguit wat vocht en pomp, maandag je voeding en training op orde en alles zit er zo weer bij

Ik zal eind volgend week weer een update zetten ik ga morgen ochtend al proberen te sporten ben benieuwd.

gister me eerste workout gehad na een week ziek zijn te geweest (antibiotica luchtwegen infectie)
denk door xtc gebruik.

resultaat -3 KG :(

vanavond weer volop knallen gister weer me inject gezet.... heb van compounds veranderd en trek me kuur 10 weken langer door....

Laatst bewerkt:
gister me eerste workout gehad na een week ziek zijn te geweest (antibiotica luchtwegen infectie)
denk door xtc gebruik.

resultaat -3 KG :(

vanavond weer volop knallen gister weer me inject gezet.... heb van compounds veranderd en trek me kuur 10 weken langer door....

Luchtweginfectie door xtc? Lijkt me eerder de tren die je pakt op je luchtwegen.

Welke compounds pak je nu dan en welke doseringen?

Luchtweginfectie door xtc? Lijkt me eerder de tren die je pakt op je luchtwegen.

Welke compounds pak je nu dan en welke doseringen?

ik had nooit eerder xtc gebruikt sinds begin 2018 begonnen en het was gelijk raak ben al paar keer ziek geweest eerder en bij de huisarts geweest ervoor maar ze zei zeiden dat zal heust wel wegtrekken met wat pillen voor het slijm..... na 6/7 dacht ik ik ga weer even langs hebben ze me doorgestuurd voor foto's longen/luchtwegen en idd luchtwegen ontsteking....

tren pak ik al jaren....

Ben overgeschakeld van Test/Tren/Mast naar Sust/Deca/Mast en laatste 6 weken oxy oral....

1000mg Sust
600mg Deca
400mg Mast
laatste 6 weken Oxy 100mg pd

Wat hier boven gezegd wordt x1000.

Weer zo'n flinke kuur erin, denk dat je met een cruise en nadien die sust/deca/mast/oxy meer gaat halen.

Wat hier boven gezegd wordt x1000.

Weer zo'n flinke kuur erin, denk dat je met een cruise en nadien die sust/deca/mast/oxy meer gaat halen.

TS en zijn logs passen sowieso thuis in de categorie 'hoe je NIET moet kuren!'. Ik hoop dat dat vooral duidelijk is voor nieuwelingen die hier een kijkje komen nemen.

Eens met het advies: cruisen de komende 8 weken en daarna pas weer blasten.

ja zat daar ook aan te denken eerlijk gezegd maar wil toch nog dit jaar alles eruit halen (ik weet het eigenwijs)

Waarom per see dit jaar er alles uithalen? Niemand zit achter je toch?

Tijd zat toch

ja zat daar ook aan te denken eerlijk gezegd maar wil toch nog dit jaar alles eruit halen (ik weet het eigenwijs)

Dit jaar eindigt, zoals alle jaren, pas op 31 december 2018. Dus 8 weken cruisen en dan weer 8 weken blasten, dan zit je ergens begin november. En dan heb je dus nog 8 weken over om te cruisen en begin 2019 weer te beginnen aan een blast (als dat je plan is). Dus dit jaar heb je genoeg tijd. Je blast nu verlengen zal je niet meer geven en al helemaal niet op de manier waarop jij het doet.

Daarbij zou je deze kuur 10 weken doen. Daar wijk je nu al van af. Je hebt er pas 7 weken op zitten... Dus je gaat nu nog 13 weken de nieuwe blast doen?

Laatst bewerkt:
idd week 7 zit erop wil hem 10 weken doortrekken dus 17 weken totaal.....

17 weken tren:o hoe ziet jouw cholesterol en dergelijke uit?

7 weken tren 10 weken deca.....

in plaats van commentaar geven eerst goed lezen.

Terug
Naar boven