- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik heb geen vitamine D gebruikt he? Al een jaar niet.... het is niet zo dat ik het gebruik en bloedprik en er achter kom dat die aan de laage kant zit....
Vaak zit hier weer te weinig vitamine D in

Zijn Vitamine D is aan de lage kant als ik het goed zie.klopt ik slik ook D bij maar hij geeft aan dat hij geen D slikt en z´n waardes prima zijn vandaar mijn post![]()
Zijn Vitamine D is aan de lage kant als ik het goed zie.
Dit idd.Ik neem al jaren vit D maar laat na een jaar toch eens je vit D waarde en calcium waarde opnieuw meten met een bloedtest want te hoge vit D waarde in je bloed moet je ook niet hebben. Dan weet je pas of je minder of meer moet nemen. Te veel vit D kan na lang gebruik problemen geven indien je teveel neemt (nierstenen, teveel calciumafzetting in organen). Ik had nog goede, veilige waardes toen ik 2000 iu en 5000 iu per dag nam. Ik neem nu 2000 iu per dag omdat mijn vit D gehalte in mijn bloed met 2000 iu goed is en het dan geen zin heeft om meer te nemen.
Eerste keer bold voor mij ben meestal wel wat zwaarders gewend zoals tren/deca we zullen zien wat het opbrengt.
Ik vind hem echt een toffe gozer, en dat meen ik oprecht.
Maar kom op 150 kg squat is nou niet bepaald bijzonder hoor. Zeker niet met veel gear.
Als je maar eens in de maand benen traint is dit best sterk. Ik geloof wel dat hij het doet, maar ik twijfel aan de diepte van zijn squats. Iemand die amper aandacht besteed aan dergelijke trainingen zal vast geen perfecte squat laten zien, of iets wat daarbij in de buurt komt.
Ik heb een jaar niet gesquat en gedeadlift (beetje andere oefeningen gedaan). Gisteren trok ik (zonder hulpmiddelen) 240 kg en squatte ik 4 pauze reps met 180 kg en ik zit op 500 mg test en 500 mg primo.
Nu is mijn bech vergelen met hem niks (4x145 kg), maar dan nog.
Nogmaals ik vind het een toffe gozer, maar hij mag gewoon wat meer aan zijn onderlichaam doen.
En wat waren die andere oefeningen dan? 15 KG improvement op je PR zonder te trainen is aardig netjes... lol.
Beetje andere oefeningen gedaan.
Enes traint naar mijn weten maar eens in de zoveel weken benen. Las ergens eens dat hij meerdere maanden geen benen had getraind. Ik twijfel gewoon of hij wel weet hoe een squat eruit hoort te zien, jij weet dat wel. Verder zit hij in een cruise he, niet op een gram gear.