MuscleMeat

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Mwah, zwaarder? Ik vind bold psychisch echt een rot middel. Ik werd er depressief en paranoïde op. Nooit meer bold voor mij. Ik heb tien keer liever deca. Dan heb ik namelijk 0,0 bijwerkingen.

bold is een heel fijn produkt,zeer mooie spiergroei en verhoogde hongertoename zijn 2 grote positieve bijwerkingen van bold maar idd psychisch is het voor mij ook een kloteprodukt

• #1.925
Ben benieuwd ik hou jullie op de hoogte

Ik heb een jaar niet gesquat en gedeadlift (beetje andere oefeningen gedaan). Gisteren trok ik (zonder hulpmiddelen) 240 kg en squatte ik 4 pauze reps met 180 kg en ik zit op 500 mg test en 500 mg primo.

Nu is mijn bench vergelen met hem niks (4x145 kg), maar dan nog.

Nogmaals ik vind het een toffe gozer, maar hij mag gewoon wat meer aan zijn onderlichaam doen.
Toch terug on?

• #1.929
:roflol:

• #1.937
Train altijd alleen en vind me zelf echt zo een johny als ik me camera sta goed te zetten etc om een filmpje te maken maar is goed zal vragen binnenkort iemand om filmpjes te maken van diverse oefeningen.

Train altijd alleen en vind me zelf echt zo een johny als ik me camera sta goed te zetten etc om een filmpje te maken maar is goed zal vragen binnenkort iemand om filmpjes te maken van diverse oefeningen.

Je bent ook wel een beetje een Johnny.

Je hebt toch schijt aan alles? Vergeet vooral je squat niet te filmen, en niet over vier weken :) of als je alweer op de oxy zit

Terug
Naar boven