MuscleMeat

Kayleeeb's log

ga je ook nog andere oefeningen voor je benen doen zoals squats en lunges etc?

kreeg je nu al begeleiding of ben je er nog niet mee begonnen?

Ik ben ongeveer tegelijk met je begonnen en wil voornamelijk vetpercentage verlagen en spiermassa opbouwen. Zie mijn logje..(incl foto's...shame also (volgens sportschool weegschaal vetperc 37%)..maar toch maar pics geplaatst..

• Topic Starter Topic Starter
kreeg je nu al begeleiding of ben je er nog niet mee begonnen?

Eerst weer gewenning aan me voetbaltrainingen dus zal volgende week gaan beginnen met losse gewichten :)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 23:10 ----------

Ik ben ongeveer tegelijk met je begonnen en wil voornamelijk vetpercentage verlagen en spiermassa opbouwen. Zie mijn logje..(incl foto's...shame also (volgens sportschool weegschaal vetperc 37%)..maar toch maar pics geplaatst..

'k heb je foto's gezien valt opzich wel mee hard trainen veel cardio(vind ik) en t gaat er echt vanaf.

K heb ook hard bezig als ik 67 ben ga ik foto's plaatsen :)

Fve een dipje.. Krijg geen hap door me keel.. Vandaag maar even flik ontbijten en daarna hardlopen totdat ik niet meer kan lopen eeeeven dat dipje eruit werken ;)

Hmm hardlopen ging niet goed.. Dan maar Ajax-Az kijken :) go ajax

Hmmm nog een domper..
0.4kg aangekomen.. 71.4 nu

Vanochtend even met halters bezig geweest.
Ik dacht altijd dat ik 4,5 kilo trainde. Was fven benieuwd dus ik legde me halter op de weegschaal 6kilo waren ze.. Had ik niet gedacht :) train dus al een tijdje met 6kg per halter ipv 4,5

Kan gewoon vocht zijn of je darminhoud

Het verschil is verwaarloosbaar, niet druk in maken. Er zijn zoals hier boven vermeld veel oorzaken die een miniem verschil teweeg kunnen brengen: vocht, inhoud maag en darmen,... Ik weet niet belang je reeds traint maar staar je niet vast op de eerste maanden. Laat je lichaam wennen aan het trainen, anders eten,..

Eindelijk weer lekker getraind vanochtend met de halters en net klaar met keepers training en veld training :)

Nu shakir erin en lekker bak met yoghurt aardbeien en müsli
Sorry kan geen magere kwark meer zien..

Gewoon lekker zo doorgaan.

Lichte spierpijn in me nek van gister
Toch net naar gym geweest. Hellyeah super lekker getraind

Halters geen idee hoe die oefeningen heten maar iedigeval 3 oefeningen van 3x15 6kg

Chestpress: 1x12 25kg 1x8 25kg 1x10 22.5kg

Legg press: 3x60kg

Buikspieren: 3x20 30kg

Zij buikspieren: 6x20 32.5kg

Loopband 10 min 1min 7.0 1min 11.5 afwisselen

Fietsen 10min niveau 5

Heb je al wat meer begeleiding of wacht je er nog mee?

Ik wacht nog even tot me opleiding begint even kijken of ik het nog red qua trainen enzo :) pak nu gewoon de halters legpress chestpress en buikspeirtjes :)

Vraagje is het beter om van hoog gewicht naar laag gewicht te gaan en dan hoog aantal reps naar laag aantal reps of andersom? Vind t lekker om hoog te beginnen en dan lager gewicht maar volgends mij is andersom beter?

Ik doe altijd warmingup met lager gewicht en daarna train ik op max gewicht en dat wat minder reps. 8a10x

Oké tnxx

Rustige training gehad voor de wedstrijd van zaterdag :)

Voedingschema gaat weer bagger zit in een heel diep dipje.... Word dr gek van morgen proberen alles eruit pompen in de gym

Terug
Naar boven