Fitness Seller

kcal in schema schrappen

a1989

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
62kg
Hallo allemaal,

Al een tijdje volg ik dit forum en ik heb er al heel wat van opgestoken, thnx daarvoor:)
Maar nu loop ik zelf vast en ik zie een soortgelijke vraag niet echt voorbij komen.

Ik ben in 1,5 jaar heel wat aangekomen dmv krachttraining en voeding, maar nu wil ik juist droger worden. Ik denk dat ik nu op ongeveer 20% vetpercentage zit en dat wil ik graag verlagen. Ik heb hier gelezen dat ik 500 kcal moet schrappen. Maar alleen bij dat idee alleen al maakt mij hongerig:rolleyes: En moet ik dat ineens doen of afbouwen? En wat kan ik het er het beste uithalen of veranderen? In de bijlage zit mijn voedingsschema van dit moment. Soms verschilt het wel een beetje in producten of neem ik 's avonds een caseineshake. Ik eet nu 1 keer per week aardappel/rijst bij mijn avondeten en 1 keer per week brood als lunch.

Ik wil er mee beginnen als de voetbalcompetitie af is gelopen (dat is bijna). Ik voetbal nu 3 keer per week en fitness 2 a 3 keer per week. Als het zomerstop is ga ik ipv voetbal fitnessen en hardlopen.

Alvast bedankt voor het meedenken:)

Bijlagen

Ik moet er niet aan denken om op zo weinig calorien te leven, ik zit dik op het dubbele haha :P

Maar voor jou (met jou gewicht/lengte/doel) ziet het er prima uit!
Ik zou wat vetten schrappen tot je op 1gr per kilo lichaamsgewicht zit. Verder inderdaad afbouwen

Als ik puur naar je kcal kijk zit je al aardig goed, 2087 kcal en behoefte is 2224. Is een cut van 137 kcal aan voeding. Wat veel geadviseerd wordt is bijv 200 kcal aan voeding en 300 kcal aan cardio. Net wat jij fijn vind.
500 kcal tekort op je voeding is ook veel en krijg je echt honger van wat niet uit te houden is.

Ik zit op 2100 kcal dagelijkse behoefte en cut op 1800 en 3x in de week cardio

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor jullie reactie! Ik heb jullie adviezen meteen toegepast op mn schema:) En nu nog volhouden:D

Bijlagen

Terug
Naar boven