a1989
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 62kg
Hallo allemaal,
Al een tijdje volg ik dit forum en ik heb er al heel wat van opgestoken, thnx daarvoor
Maar nu loop ik zelf vast en ik zie een soortgelijke vraag niet echt voorbij komen.
Ik ben in 1,5 jaar heel wat aangekomen dmv krachttraining en voeding, maar nu wil ik juist droger worden. Ik denk dat ik nu op ongeveer 20% vetpercentage zit en dat wil ik graag verlagen. Ik heb hier gelezen dat ik 500 kcal moet schrappen. Maar alleen bij dat idee alleen al maakt mij hongerig
En moet ik dat ineens doen of afbouwen? En wat kan ik het er het beste uithalen of veranderen? In de bijlage zit mijn voedingsschema van dit moment. Soms verschilt het wel een beetje in producten of neem ik 's avonds een caseineshake. Ik eet nu 1 keer per week aardappel/rijst bij mijn avondeten en 1 keer per week brood als lunch.
Ik wil er mee beginnen als de voetbalcompetitie af is gelopen (dat is bijna). Ik voetbal nu 3 keer per week en fitness 2 a 3 keer per week. Als het zomerstop is ga ik ipv voetbal fitnessen en hardlopen.
Alvast bedankt voor het meedenken
Al een tijdje volg ik dit forum en ik heb er al heel wat van opgestoken, thnx daarvoor

Maar nu loop ik zelf vast en ik zie een soortgelijke vraag niet echt voorbij komen.
Ik ben in 1,5 jaar heel wat aangekomen dmv krachttraining en voeding, maar nu wil ik juist droger worden. Ik denk dat ik nu op ongeveer 20% vetpercentage zit en dat wil ik graag verlagen. Ik heb hier gelezen dat ik 500 kcal moet schrappen. Maar alleen bij dat idee alleen al maakt mij hongerig
En moet ik dat ineens doen of afbouwen? En wat kan ik het er het beste uithalen of veranderen? In de bijlage zit mijn voedingsschema van dit moment. Soms verschilt het wel een beetje in producten of neem ik 's avonds een caseineshake. Ik eet nu 1 keer per week aardappel/rijst bij mijn avondeten en 1 keer per week brood als lunch.Ik wil er mee beginnen als de voetbalcompetitie af is gelopen (dat is bijna). Ik voetbal nu 3 keer per week en fitness 2 a 3 keer per week. Als het zomerstop is ga ik ipv voetbal fitnessen en hardlopen.
Alvast bedankt voor het meedenken