1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Advies (schema)

Topic in 'Vrouwen Bodybuilding en Fitness' gestart door Melissa, 15 sep 2018.

XXL Nutrition Vrouwen
Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Kristel*

Kristel* "Gewoon, omdat het kan!" Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    468
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m67
    Massa:
    56kg
    Vetpercentage:
    19%
    Dat zeg ik ook niet. Maar spieren doen het tijdens/na een training vooral goed op de andere 2...

2. Melissa

Melissa Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Yoga is vooral power yoga en geen relax. Bij kracht zit ik nu op 55-60kg bij squat, 60-65 bij deadlift. Ik probeer steeds zwarder te maken. Bank drukken/armen is 14 kg per arm
    Qua eten probeer ik al een half jaar onder mijn onderrhoud te zitten en veel eiwitten te nemen etc. Tja, lijkt niets op te schieten

3. Melissa

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Vrouw
    Oh, en je hebt goede abs :)

Kristel* vindt dit leuk.
  4. Melissa

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Vrouw
    Hoeveel seconden rust nemen jullie tussen de sets?

5. Kristel*

Kristel* "Gewoon, omdat het kan!" Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    468
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m67
    Massa:
    56kg
    Vetpercentage:
    19%
    Ook power yoga kun je relaxed doen :D

Hoe zwaar je squat, bench pressed, enz wil nog niet zoveel zeggen over hoeveel calorieën je gedurende je gehele training verbruikt. Hoeveel oefeningen doe je, hoe vaak, hoor zwaar, enz, telt allemaal mee.

Hoe weet je je onderhoud? Want als je niet afvalt/in vetpercentage verminderd gaat er toch iets fout. Tel je al je calorieën die je binnen krijgt. Vaak wordt er van alles vergeten (en dat kan behoorlijk aantikken)(suiker in de koffie, koffie melk, die paar snoepjes tussendoor, de olie waar je in bakt!, enz)

Tnx!
    Dat zijn m'n triathlon-abs (laag vetpercentage). Abs zijn nu nog beter :cool: (maar ook wat hoger vetpercentage)

Dat hangt er vanaf wat ik doe.
    Soms op gevoel. Ik rust tot ik voldoende hersteld ben het volgende setje te doen.
    Soms set ik timer op 1min, soms zelfs op 3min.

Melissa vindt dit leuk.
  6. Melissa

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Vrouw
    Onderhoud heb ik gewoon via een site en hier op forums gevonden adviezen berekend. Via mynfitnesspall bereken ik mijn kcal. Geen suiker en melk in koffie/thee. 1 dag pw cheat dag en ik probeer alles in te voeren, maar 100% kan natuurlijk bijna nooit. We blijven doorgaan hi hi hi. Verbranding sport is via hartslaghorloge en uiteraard zegt de zwaarte van oefeningen niets over verbrande kcal, maar een hartslaghorloge zit er aardig in de buurt.
    Yoga doe puur als stretch en relax en die tel ik niet mee als sport )))

7. imnewhere

imnewhere Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.064
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    71kg
    Als je elke week ongeveer hetzelfde doet qua sport, heeft het weinig zin het energieverbruik daarvan bij te houden. Als je gewicht al een half jaar gelijk blijft en je wilt afvallen, zul je gewoon je inname stapsgewijs moeten verlagen. Leuker kunnen we het niet maken...

Kristel* vindt dit leuk.
  8. Sweatdaily

Sweatdaily Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    941
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    74kg
    Als je meer spiermassa wilt, kun je beter drie keer kracht training doen ipv twee keer. Ik weet niet hoeveel calorieën je nu eet, maar je eet op maintenance. Als je gewicht wilt verliezen, moet je daar net iets onder gaan zitten. Als je optimaal spieren wilt opbouwen heb je een klein surplus nodig. Zowiezo geen energie verbruik 'compenseren' met calorieën. Je verbrandt over het algemeen veel minder calorieen dan je denkt.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie