AndroidHealthClinic

Kcals/eiwitten tijdens kuur? Verdubbelen?

fanfinifon

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
81kg
Vetpercentage
7%
Beste forumleden ik ben net begonnen met mijn Test only kuur

Op normale dagen eet ik 2800 kcals om clean te bulken (1 kg per maand) zeg maar.. Maar zal ik dit moeten verdubbelen tijdens mijn kuur dus ongeveer 5000kcal? en ik eet momenteel 2g eiwitten per kg lichaamsgewicht. Zal ik dit ook verhogen naar 3 of 4g per lichaamsgewicht?

Alvast erg bedankt =) !

Als je moddervet wil worden is dat een best goed idee ja!

500/1000 boven onderhoud is meestal prima. Gewoon aanpassen aan de hand van resultaat.

• Topic Starter Topic Starter
Kuren met jou stats...

Rustig aanpassen.
Bijv. 200 kcal omhoog, kijken wat dat doet. Aan de hand daarvan handelen

Kom op jongen, dit soort shit hoor je echt gewoon te weten voor je een spuit in je reet drukt.

Die stats toch altijd.
Kerel staat op 8% En als hij het is op zijn avator staat hij er goed bij. Gewicht zegt niet alles. Ik ken veel kerels die 15kg meer wegen en er niet uitzien. Genoeg voorbeelden bij ons in de sportschool. En na elke kuur worden ze vetter en vetter. Geef mij maar 'kwaliteitskilo's'.

Die stats toch altijd.
Kerel staat op 8% En als hij het is op zijn avator staat hij er goed bij. Gewicht zegt niet alles. Ik ken veel kerels die 15kg meer wegen en er niet uitzien. Genoeg voorbeelden bij ons in de sportschool. En na elke kuur worden ze vetter en vetter. Geef mij maar 'kwaliteitskilo's'.

Dankjewel broeder, dit is wat ik bedoelde.. Voor mij is het eigelijk symmetrie en aesthetics ipv huge en vettig.. maarja :)
apprecieer het

Ja ik bedoelde gewoon bulken zoals off cycle dus enkel 500kcals boven onderhoud.. Maar ik zie hier mensen die 5 a 6k calorien verbruiken tijdens hun kuur... daarmee dat ik het vroeg :)

Dankjewel broeder, dit is wat ik bedoelde.. Voor mij is het eigelijk symmetrie en aesthetics ipv huge en vettig.. maarja :)
apprecieer het

Ja ik bedoelde gewoon bulken zoals off cycle dus enkel 500kcals boven onderhoud.. Maar ik zie hier mensen die 5 a 6k calorien verbruiken tijdens hun kuur... daarmee dat ik het vroeg :)

Je weegt 74 kg man, wss heb je dan geen 6000 kcal nodig :p Gewoon je onderhoud uitrekenen en daar 500 kcal boven gaan zitten. Gaat het te hard ga je wat omlaag, schiet het niet op ga je wat omhoog, zo doe ik 't altijd. Wel onthouden dat je gedurende je kuur zwaarder wordt ( ga ik iig van uit :P ) dus dat je kcal behoefte ook omhoog kan gaan.

Je weegt 74 kg man, wss heb je dan geen 6000 kcal nodig :p Gewoon je onderhoud uitrekenen en daar 500 kcal boven gaan zitten. Gaat het te hard ga je wat omlaag, schiet het niet op ga je wat omhoog, zo doe ik 't altijd. Wel onthouden dat je gedurende je kuur zwaarder wordt ( ga ik iig van uit :P ) dus dat je kcal behoefte ook omhoog kan gaan.

dankjewel bro :p

en aan het eind van je kuur niet naar je ouden voedingschema zakken!!

je bent zwaarder meer masse heb je meer voeding nodig

Hoe gaat het met je kuur?

Ben nog maar een week in mijn kuur, enige wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat ik niet meer kan zitten op mijn gat :p ik heb echt enorm pijn gehad op de injectiespot, het is opgezwollen zelfs zodat ik niet optimaal kan benchen.. Morgen ga ik injecteren in mijn linker glute.. Ik doe namelijk 2x 250mg Test e elke week..

Ik hoop toch wel dat de volgende injectie zal meevallen.. :)

Haha ik zit op 500kcal boven onderhoud momenteel :p

Ben nog maar een week in mijn kuur, enige wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat ik niet meer kan zitten op mijn gat :p ik heb echt enorm pijn gehad op de injectiespot, het is opgezwollen zelfs zodat ik niet optimaal kan benchen.. Morgen ga ik injecteren in mijn linker glute.. Ik doe namelijk 2x 250mg Test e elke week..

Ik hoop toch wel dat de volgende injectie zal meevallen.. :)

Okee, balen man! Ik zelf denk ook aan een eerste test only kuur vandaar.
Laat maar weten of je goeie gains maakt en succes!

Terug
Naar boven