kareltje27
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Hey mannen en dames,
ik wilde wel eens iets nieuws proberen en heb zelf even een schemaatje bedacht wat mij fijn lijkt trainen en waar ik hopelijk gains mee maak. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Het idee is elk setje tot failure te trainen.
Ik neem borst als voorbeeld:
Bankdrukken, 2x12
schuine db press, 2x12
flyes machine, 2x12
schuine flyes, 2x12
dippen, 2x12
Dit alles in hoog tempo. Ik wil dus snel afwisselen. Eerst nadruk op borst moe maken, dan bovenkant pakken, daarna weer gewoon borst, weer bovenkant en als laatste onderkant.
12 herhalingen doe ik omdat ik al een tijd 6-8 reps heb gedaan en het is tijd voor verandering. 2 spiergroepen per training, 3 a 4 x per week trainen.
Komt u maar met vragen, op- en aanmerkingen.
ik wilde wel eens iets nieuws proberen en heb zelf even een schemaatje bedacht wat mij fijn lijkt trainen en waar ik hopelijk gains mee maak. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Het idee is elk setje tot failure te trainen.
Ik neem borst als voorbeeld:
Bankdrukken, 2x12
schuine db press, 2x12
flyes machine, 2x12
schuine flyes, 2x12
dippen, 2x12
Dit alles in hoog tempo. Ik wil dus snel afwisselen. Eerst nadruk op borst moe maken, dan bovenkant pakken, daarna weer gewoon borst, weer bovenkant en als laatste onderkant.
12 herhalingen doe ik omdat ik al een tijd 6-8 reps heb gedaan en het is tijd voor verandering. 2 spiergroepen per training, 3 a 4 x per week trainen.
Komt u maar met vragen, op- en aanmerkingen.