Fitness Seller

Kelso vooruitgang 8maandjes

kelso

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
91kg
Hallo allemaal!

Dit heb ik tot nu toe weten te bereiken in ongeveer 8 maanden.
Ik heb niet echt goed op mijn voeding gelet en er zijn periodes geweest dat ik wat minder dedicated was. Ik denk dat ik alsnog best blij mag zijn met het resultaat.

Momenteel weeg ik rond de 93kg(1.98m). Mijn streven is rond de 103kg te gaan wegen.Dit doormiddel van een goed training/voeding schema ;)

Graag jullie mening :)

Ojaa.. linksboven is de periode voordat ik begon met krachttraining!

wk1o45.jpg

Laatst bewerkt:
Srs die laatste pose haha

Jammer.
Had je veel meer uit kunnen halen.

Je staat er goed droog bij en voor 8 maanden vind ik het een mooi resultaat. Het lijkt alleen of je nogal voorover gebogen staat? Vooral met jouw lengte lijkt mij dit niet bevorderlijk voor je rug.

Keep it up!

Idd kon je wat meer uit halen, maar wat doe je op die laatste foto man o.O

dus lering trekken, dat je bent wat je eet. het gaat om je persoonlijk doel. en je hebt jezelf aantrekkelijker weten te maken qua lichaamsbouw. die wijveheupen zijn weg en je hebt wat meer definitie.

gelul altijd over er meer uit hadden kunnen halen. het gros hier leeft de helft zo dedicated als dat ze zeggen. maar weten wel als een pro te vertellen wat ze hadden kunnen bereikt.

kortom OT goed werk geleverd t.o.v. die kneuters die in hetdagelijk leven chipzakhappend bier wegklotsen.

maar zoals net gezegd, een "gepast eetpatroon" met maar 1 of 2 junkdag(en) per week gaat je inderdaad meer opleveren. ook al heb je dan die junkdag(en), leef je nog steeds dedicated mijns inziens, behalve als je wedstrijdambities hebt.

succes.

Altijd grappig als mensen zeggen had je meer uit kunnen halen... How do you know?

Iedereen heeft een ander lichaam en elk lichaam reageert anders.

Ik vind het wel netjes hoor ;).

En je weet zelf of je er hard genoeg je best voor hebt gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties y'all! Ik had er inderdaad meer uit kunnen halen. Maar dan had ik ook op mijn voeding moet letten. Daar ga ik me dus nu meer op focussen ;)

Vandaag begonnen met een nieuw training/voeding schema, over 8 weken post ik een update :)

goeie progressie! wel het idee dat je borst voorloopt op je rug! mis een aandachtspuntje? voorderest keep it up!

Prima progress!!

Ik vind t netjes.

Terug
Naar boven