Fitness Seller

Kerk aangeklaagd.............!!

klusmier

Massive Warrior
Waardering
0
Kerk aangeklaagd voor val door 'kracht van God'

Gepubliceerd: gisteren 20:59
Update: gisteren 21:10
Een Amerikaan heeft een kerk aangeklaagd voor 2,5 miljoen dollar omdat de kracht van God hem deed vallen. Matt Lincoln (57) bad in een kerk in Tennessee om een 'echte ervaring'. Zijn verzoek werd klaarblijkelijk verhoord want hij viel en stootte zijn hoofd.
Sinds het opmerkelijke voorval vorige zomer onderging Lincoln twee operaties, maar hij heeft nog steeds pijn in zijn rug en benen. Hij besloot de kerk aan te klagen nadat de verzekeringsmaatschappij van de kerk zijn ziektekostendeclaraties had geweigerd.
Advocaten van de kerk zeggen dat andere kerkgangers zagen hoe Lincoln na zijn val lachend op de grond lag. Ze zeggen dat hij gewoon niet oplette. Lincoln beweert dat de kracht van God hem vaker heeft doen vallen, maar dat Hij er in al die gevallen voor zorgde dat er iemand bij hem was om hem op te vangen.

:o:D

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
weinig replies................krijg je ook met zo'n k*t-topic!
:roflol:

Tsja, wat moet ik hiervan zeggen?! :rolleyes:

Was Allah die hem een prank leverde, die zit nu in zn handjes te gniffelen terwijl God aangeklaagd wordt.

TheManWhoSuedGod.jpg

No-one cares

Ik hoop dat ze zoveel schadevergoeding moeten betalen dat ze failliet gaan.

Toch gekke mensen die in God geloven.;)

Gelovigen :rolleyes:

Ik hoop dat ze zoveel schadevergoeding moeten betalen dat ze failliet gaan.

En dan een 'klapmongool' uit zo'n omhooggevallen kerk opzadelen met zoveel geld?

Ongelooflijk dit. Ongelooflijk. Wat een bezopen randebiel.

'gebruik van de heilige geest is voor eigen risico, de directie stelt zich niet aansprakelijk voor enige vorm van beschadigingen'.

Laat die idioot bidden voor z'n herstel. Kijken of ie dan ook nog eens een 'act of god' te zien krijgt. Maar ik weet het wel; NIET. Hij is uit zichzelf op de grond geflikkerd (natuurlijk met een dosis sociale mumbo jumbo) en heeft dit allemaal aan zichzelf (of god) te danken. Of was god ff niet aan het opletten toen ie met z'n geest neerzeeg in het lege hoofd van deze vent? Ach ja, met zes miljard mensen is het ook uitkijken geblazen.

Heeft dit je soms op een ideetje gebracht Klus? :D

hahahaha wat een malloten ook he die amerikanen alles suen wat maar kan

K*t-Amerikanen

Had veel eerder moeten gebeuren. Failliet krijgen die kerken...zo snel mogelijk

Had veel eerder moeten gebeuren. Failliet krijgen die kerken...zo snel mogelijk

Kerk krijg je niet failliet, hoor. Ik zou weleens willen weten hoeveel vooraanstaande burgers dikke pakken geld hebben betaald voor een goede plaats in de hemel.;)

Kerk krijg je niet failliet, hoor. Ik zou weleens willen weten hoeveel vooraanstaande burgers dikke pakken geld hebben betaald voor een goede plaats in de hemel.;)

Vaticaan kwam anders van de week met een aardig tekort van 9 miljoen. Je hoort ze anders nooit, maar nu moest dit nieuws bekend gemaakt worden. Ze raken door hun poen heen en vragen hun gelovigen om even te schokken.

Vaticaan kwam anders van de week met een aardig tekort van 9 miljoen. Je hoort ze anders nooit, maar nu moest dit nieuws bekend gemaakt worden. Ze raken door hun poen heen en vragen hun gelovigen om even te schokken.

Misschien is dat in het nieuws geweest, maar ik geloof daar helemaal niks van. Die gasten hebben volgens mij voldoende poen in hun geheime kluisjes.

Je krijgt nu toch geen zondige gedachten Klus?

In Amerika wordt iedereen aangeklaagd, soort spel daar.

Terug
Naar boven