Snoezepoes
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 48
- Lengte
- 1m70
Nee, sorry, dat ga ik hier niet neerzetten. Word ik weer van alle kanten "afgekraakt". Dat gaat alleen de mensen aan, waarvan ik ze het waard vind om het te weten.
Kijk dat snappen gelovigen dus niet. Ik zeg niet dat wat ik denk wel waar is, ik zeg alleen dat dat geloof van jou NIET waar is. Religie is bullshit, punt.
---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------
En ja elke gelovige is of een dom schaapje (je kan beter zeggen mak lammetje) of hij/zij negeert het uit angst voor de dood of voor het gemak dat alles geregeld is en dat je beoordeelt wordt. Het is een enge wereld hé.
Kijk en dat bedoel ik dus met dat jij NOG dommer bent dan de gemiddelde gelovige. Dat jij religie niet kunt respecteren, dat jij iedere gelovige zo ziet, dat vertelt meer over JOU dan over religie en de mensen die daar waarde aan hechten.
En thanks for calling me a sheep (and with me million others)! Heel knap van je hoor, gebaseerd op een paar oppervlakkige verhalen op een forum.. je kent me niet eens in het echt en weet niet eens voor 15% hoe ik naar de wereld kijk en hoe ik het leven zie.
Net als Angelus, ben jij exit, PUNT.

je weet het wel)