- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Tuurlijk niet, gezellig!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk niet, gezellig!
Wanneer staat de kerstboom bij jou?
Eind november, begin december. Jij zeker na 5 december?
Wordt niet over nagedacht maar vaak wel jaEind november, begin december. Jij zeker na 5 december?

Ja man, hij is pas 4 geworden en over pakweg 1a2 jaar is het magische er toch wel wat vanaf want dan begint het te dagen dat het papa en mama zijn dus daarom nu dubbel en dik genieten ervan.
Ja gaat super snel idd, vroeger bleven ze nog wel iets langer geloven. Weet nog dat mn moeder mij en mn zussen vertelde dat zij zelf de schoentjes deed omdat sint het anders te druk kreeg maar hebben jaren gelooft dat zwarte piet de jute zak met cadeautjes voor de deur zette en dan kei en keihard aanklopte op het raam en weg rende (heeft onze buurman jaren lang met plezier gedaan)Ja man, hij is pas 4 geworden en over pakweg 1a2 jaar is het magische er toch wel vanaf want dan begint het te dagen dat het papa en mama zijn dus daarom nu dubbel en dik genieten ervan.
Joh, hier thuis zijn we nog in de egels, pompoenen en vleermuizen fase!Nou, kerstbomen die al zijn opgezet mogen geplaatst worden, zelf als Sinterklaas nog niet eens in ons land is.
@Gremlin heeft vast en zeker al het hele huis omgetoverd tot één groot kerst-winter-wonder-land, toch?
GeniaalJoh, hier thuis zijn we nog in de egels, pompoenen en vleermuizen fase!
Ze heeft een nieuwe kerstboom in huis Heuheu🙊🙈@Gremlin heeft vast en zeker al het hele huis omgetoverd tot één groot kerst-winter-wonder-land, toch?
Nee joh, is mij nog te vroeg. Maar ik vind het onzin om te wachten tot de sint weg is. Is voor die oude man toch ook gezellig als alles versierd is? 😇Nou, kerstbomen die al zijn opgezet mogen geplaatst worden, zelf als Sinterklaas nog niet eens in ons land is.
@Gremlin heeft vast en zeker al het hele huis omgetoverd tot één groot kerst-winter-wonder-land, toch?
Lief mens ben je toch ook zeg 👍🏽Nee joh, is mij nog te vroeg. Maar ik vind het onzin om te wachten tot de sint weg is. Is voor die oude man toch ook gezellig als alles versierd is? 😇
Dit!Joh, hier thuis zijn we nog in de egels, pompoenen en vleermuizen fase!