Fitness Seller

Kerst 2024

• Topic Starter Topic Starter
Eind november, begin december. Jij zeker na 5 december?
Wordt niet over nagedacht maar vaak wel ja :roflol:

Vroeger hadden we een "normaal" formaat boom, maar toen de kat er eenmaal inklom hebben we nu een klein boompje op de kast staan, lichtjes er in, beetje sfeer maken, is wel leuk ofzo.

Laatst bewerkt:
IMG_20241018_201937035.jpg

• Bicep
Waarderingen: K82
Heb voor het eerst zin in kerst aangezien ik nu een vriendin heb die het echt haat en het vreselijk vind dat ik haar meeneem te eten bij mn ouders (onder vrijwillige dwang)

De kleine mag hier al een tijdje zijn schoentje zetten en dan krijgt hij een kleinigheidje, boeien wat anderen ervan denken.

1000050774.jpg
1000050839.jpg

Ja man, hij is pas 4 geworden en over pakweg 1a2 jaar is het magische er toch wel wat vanaf want dan begint het te dagen dat het papa en mama zijn dus daarom nu dubbel en dik genieten ervan.
Ik heb ook al een zwarte Piet geregeld, geen geschmink maar authentiek 😁

Ja man, hij is pas 4 geworden en over pakweg 1a2 jaar is het magische er toch wel vanaf want dan begint het te dagen dat het papa en mama zijn dus daarom nu dubbel en dik genieten ervan.
Ja gaat super snel idd, vroeger bleven ze nog wel iets langer geloven. Weet nog dat mn moeder mij en mn zussen vertelde dat zij zelf de schoentjes deed omdat sint het anders te druk kreeg maar hebben jaren gelooft dat zwarte piet de jute zak met cadeautjes voor de deur zette en dan kei en keihard aanklopte op het raam en weg rende (heeft onze buurman jaren lang met plezier gedaan)

Nou, kerstbomen die al zijn opgezet mogen geplaatst worden, zelf als Sinterklaas nog niet eens in ons land is.

@Gremlin heeft vast en zeker al het hele huis omgetoverd tot één groot kerst-winter-wonder-land, toch?

Nou, kerstbomen die al zijn opgezet mogen geplaatst worden, zelf als Sinterklaas nog niet eens in ons land is.

@Gremlin heeft vast en zeker al het hele huis omgetoverd tot één groot kerst-winter-wonder-land, toch?
Joh, hier thuis zijn we nog in de egels, pompoenen en vleermuizen fase!

Nee joh, is mij nog te vroeg. Maar ik vind het onzin om te wachten tot de sint weg is. Is voor die oude man toch ook gezellig als alles versierd is? 😇

Joh, hier thuis zijn we nog in de egels, pompoenen en vleermuizen fase!
Dit!

Al viert Nederland eigenlijk Sint-Maarten ipv commerciële uit het Angelsaksische overgewaaide vreterij.

In Nederland komt de kerstversiering pas na Sint-Nicolaas, dat is internationaal gezien eigenlijk al vrij vroeg.

Ik kwam er deze week achter dat het hier normaal is dat de kerstboom zelf pas in de laatste dagen voor kerst opgezet wordt. Mijn collega zet die pas op de 23ste van December. Bij ons gaat die mooi dit weekend opgetuigd worden:flexbiceps:

Terug
Naar boven