Fitness Seller

Kerst 2024

• Topic Starter Topic Starter
Het was een idee van mijn vrouw, ze had Amerikaanse collega’s er ooit over gehoord en toen kwam ze die elfjes een paar jaar geleden ergens tegen.

Het is toch niet echt anders dan Sinterklaas, Kerstman of de tandenfee? Voor die laatste is mijn zoontje ook doodsbang (zijn zus zegt dat hij op dat vlak een beetje simpel is :D). Gisteren was zijn twee tand eruit, die mag echt niet onder zijn kussen, die moet in een bakje op de keukenvensterbank want hoeft de tandenfee maar een seconde binnen te zijn.
Wauw schattig hoe daar dan als kind op gereageerd wordt.

:roflol:
Je dochter is duidelijk een kind van jou, maar je zoon ook.
:trollfacex:
Ze maakte me ook heel trots na de zomervakantie. School had nieuw meubilair gekocht en de oude stoelen en tafels gingen met de boot naar Afrika want het was zonde om het weg te gooien daar was alles nog te goed voor. Ze vond het maar dom om geld te betalen voor nieuwe tafels en stoelen als wat je hebt te goed is om weg te gooien.

Ze maakte me ook heel trots na de zomervakantie. School had nieuw meubilair gekocht en de oude stoelen en tafels gingen met de boot naar Afrika want het was zonde om het weg te gooien daar was alles nog te goed voor. Ze vond het maar dom om geld te betalen voor nieuwe tafels en stoelen als wat je hebt te goed is om weg te gooien.
:roflol: :roflol: :roflol:

1000078090.jpg

1000078091.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven