- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha ik heb de chips chocola nootjes en appelsap bewaard, al die luxe rommel geef ik altijd weg.Goeden middag, dames en heren van het goede geslacht, hoe is het met jullie? De kerstdagen komen er natuurlijk weer bijna aan en dan krijgt de hard werkende mens natuurlijk altijd een lekker kerst pakketje mee naar huis om vervolgens weer de helft in de container te mikken. Maar goed, vandaag ook mijn "doosje" gekregen. En er zat weer veel lekkers voor deze oude loper bij. Dus hierbij open ik het topic, post jouw kerstpakket met foto natuurlijk, want dat wil iedereen wel even zien haha
Hahaha ik heb de chips chocola nootjes en appelsap bewaard, al die luxe rommel geef ik altijd weg.
Kreeg een shitload balpennen omdat ik die op één of andere manier altijd kwijtraak.
Daar is de 13e maand voor.altijd die stomme cadeaubonnenw aar je niks aan hebt... geef dan liever gewoon 25eu in een enevlopje ofzo...
. Krijg ook nog een 13e maand.

ja dat lijkt me de moeite.