MuscleMeat

Kerstpakket

Envelopje met 80 eutjes erin.

een cadeaubon van 50 euro voor de V&D
en als relatiegeschenken een christmas port van Köpke met verse nootjes, vers worstje en lekker oud kaasje
een DA cadeabon
en een boekenbon

Een dinerbon van 100 euro:o

Een headset met bedrijfslogo erop.
Vrees dat het geen Beats zijn..

Een primera cadeaubon van 25 eu. Had liever een dreamerbulk pakket

altijd die stomme cadeaubonnenw aar je niks aan hebt... geef dan liever gewoon 25eu in een enevlopje ofzo...

Tegoedbon van 50 eu van Bol.com

VVV bonnen ter waarde van € 70,-

Goeden middag, dames en heren van het goede geslacht, hoe is het met jullie? De kerstdagen komen er natuurlijk weer bijna aan en dan krijgt de hard werkende mens natuurlijk altijd een lekker kerst pakketje mee naar huis om vervolgens weer de helft in de container te mikken. Maar goed, vandaag ook mijn "doosje" gekregen. En er zat weer veel lekkers voor deze oude loper bij. Dus hierbij open ik het topic, post jouw kerstpakket met foto natuurlijk, want dat wil iedereen wel even zien haha
Hahaha ik heb de chips chocola nootjes en appelsap bewaard, al die luxe rommel geef ik altijd weg.

bij mijn vorige werkgever kreeg ik altijd ongeveer 1 tafel vol met zooi + nog ongeveer 3 pakketten van alle leveranciers. zat ook altijd nog lading cash/ vvv en diner bonnen bij. +13e maand

bij mijn nieuwe baas heb ik een bon gehad van 60 euro voor de efteling. Wel nog steeds 10 flessen wijn gehad van oude leveranciers :D. Krijg ook nog een 13e maand.

dat ik minder krijg bij mijn nieuwe baas vind ik niet erg gezien het verschil in netto maandsalaris tussen die 2 :D:):)

Eerst 1100 nu 1350?

Per uur of per half uur???

kado naar keuze van webshop.

Terug
Naar boven