Fitness Seller

Keto dieet vet eten

Akajeroen

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m94
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Beste DBB,

Ben sinds deze week begonnen met het keto dieet,
Heb me hier al aardig over ingelezen wat betreft E/K/V inname, refeed en dergelijke.

Alleen las ik net een stukje op een andere site waar gezegd werd je moet voldoende tot veel vetten eten, want om vet te verbranden moet je vet eten, alleen weet ik niet zo goed waar ik dit allemaal uit moet halen..

Wat ik nu eet aan vet is voornamelijk, haring, makreel, zalm, mozzarella :) of een stuk ouwe kaas, noten, rundvlees gehakt (niet mager)

Maar dit is gewoon te weinig dus heeft iemand goede suggesties voor vet eten met betrekking tot het keto dieet??

Bedankt!:D

Alles bakken in goede olijfolie?
Genoeg vetten in lijkt me :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat doe ik zoiezo al! Maar ben bang dat ik te weinig vet eet om dit dieet goed te kunnen volgen, maar heb geen idee wat ik zoal aan vet moet eten

Boter, olijfolie, kokosolie, eieren, avocado, room, volle melk/yoghurt/kaas, vette vis of vet vlees.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 23:00 ----------

Hm melk heeft wel nogal veel kh.

thanks!

Ik las net op een paar amerikaanse bodybuilding sites daar ze daar helemaal gek zijn van Eieren, bacon, salami, en andere worsten voor tijdens een keto dieet. morgen ff wat inkopen doen dan :)

Beste DBB,

Ben sinds deze week begonnen met het keto dieet,
Heb me hier al aardig over ingelezen wat betreft E/K/V inname, refeed en dergelijke.

Alleen las ik net een stukje op een andere site waar gezegd werd je moet voldoende tot veel vetten eten, want om vet te verbranden moet je vet eten, alleen weet ik niet zo goed waar ik dit allemaal uit moet halen..

Wat ik nu eet aan vet is voornamelijk, haring, makreel, zalm, mozzarella :) of een stuk ouwe kaas, noten, rundvlees gehakt (niet mager)

Maar dit is gewoon te weinig dus heeft iemand goede suggesties voor vet eten met betrekking tot het keto dieet??

Bedankt!:D

Hoezo te weinig ?

Hoeveel calorieen krijg je nu binnen en hoeveel had je binnen willen krijgen ? (en waarom)

Dat weet ik niet precies maar aangezien ik niet elke dag vette vis eet moet dit op die andere dagen natuurlijk gecompenseerd worden met iets anders dus ik ga ervan uit dat ik op andere dagen dus te weinig vetten binnen krijg, dus zoek ik hier vervangers voor

Terug
Naar boven