XXL Nutrition

Ketose en bier?

Ik wil inderdaad wat bereiken, maar wil daar niet vrijwel mijn hele sociale leven voor opgeven. Doordeweeks moet ik iedere dag werken en naar school waardoor ik mijn vrienden in eigenlijk bijna alleen in het weekend zie.
En eerlijk gezegd vind ik dat dan weer net wat belangrijker dan maximaal resultaat halen.. Bovendien zal ik nu ook resultaat behalen alleen zal het iets langer duren misschien en ja ik begrijp dat alcohol slecht is, maar ik ga nou eenmaal niet alles opgeven om af te vallen.

Voor een sociaal leven is toch geen alcohol nodig? Ook ik, zoals McMetronome ook al zegt, vermaak me uitstekend zonder alcohol. Zou niet weten waarom ik zou moeten drinken. Je voelt je er vaak alleen maar brak door :p.

Jawel, maar zonder bereik je meer :)

Als je de discipline op kan brengen om geen junkfood tijdens en na het nuttigen van alcohol te eten en de alcohol te verrekenen in je dagelijkse macro's valt dat als amateur allemaal reuze mee.

Vind het ook zonde, ketose is om te cutten, het kan echt geen kwaad om af en toe een aantal weken geen bier te drinken. En ik weet goed genoeg hoe moeilijk dat is.

Als ik je misschien een tip kan geven.. Rook joints en pak er een caffeïne pil bij. Kan je je iig goed mee amuseren :).

Lol ga je hem nog aan een verslaving brengen?

Ik wil inderdaad wat bereiken, maar wil daar niet vrijwel mijn hele sociale leven voor opgeven. Doordeweeks moet ik iedere dag werken en naar school waardoor ik mijn vrienden in eigenlijk bijna alleen in het weekend zie.
En eerlijk gezegd vind ik dat dan weer net wat belangrijker dan maximaal resultaat halen.. Bovendien zal ik nu ook resultaat behalen alleen zal het iets langer duren misschien en ja ik begrijp dat alcohol slecht is, maar ik ga nou eenmaal niet alles opgeven om af te vallen.

waarom dan dit topic openen als je toch bier zal drinken?

• Topic Starter Topic Starter
waarom dan dit topic openen als je toch bier zal drinken?

Omdat ik wat wijzer wou worden over de gevolgen van alcohol drinken tijdens ketose cut. Dat het niet de beste keuze is, dat snap ik, maar ik was benieuwd hoeveel effect het zou hebben.

Ja als je weed rookt dan ben je meteen een verslaafde :rolleyes: . Maar bij alcohol is dat niet het geval :).

inderdaad:) volgens mij is het zelfs zo, als ik me niet vergis, dat het bewezen is dat weed niet verslavend is, althans je kunt er niet lichamelijk afhankelijk van raken. In tegenstelling tot alcohol.

Omdat ik wat wijzer wou worden over de gevolgen van alcohol drinken tijdens ketose cut. Dat het niet de beste keuze is, dat snap ik, maar ik was benieuwd hoeveel effect het zou hebben.

inderdaad:) volgens mij is het zelfs zo, als ik me niet vergis, dat het bewezen is dat weed niet verslavend is, althans je kunt er niet lichamelijk afhankelijk van raken. In tegenstelling tot alcohol.

Is idd bewezen, wiet is lichamelijk niet verslavend, enkel mentaal. Dus als je echt verslaafd wordt aan wied dan heb je dat puur aan jezelf te danken en is het dus eigenlijk omdat je niet genoeg karakter hebt om je wietgebruik onder controle te houden...

Alcohol is gewoon maatschappelijk geaccepteerd en de meesten staan dan ook veel te conservatief tegenover wiet. Anyway maakt allemaal niet veel uit en het doet niet veel terzake maar ik vond de opmerking van Jack niet kloppen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven