AndroidHealthClinic

Kettlebell workshop

MaxFlex

Novice
Waardering
0
Zaterdag 6 januari meegedaan met de KETTLEBELL workshop. In één woord FANTASTISCH. Veel deelnemers en echt iedereen was enthousiast. Coen en Bas (de KETTLEBELL instructeurs) kunnen het goed overbrengen en zorgden ervoor dat iedereen binnen een uur de techniek goed onder de knie kregen. Hierdoor heeft iedereen ook een geweldige trainingsprikkel kunnen ervaren. SIMPLE DOESN'T MEAN EASY was het motto en dat voelde ik 3 dagen later nog.

Zaterdag 20 januari wordt er weer een workshop georganiseerd. Via kettlebell@hbl.nl kun je meer info opvragen.

Ik ben er zeker bij.

waar?

google

• Topic Starter Topic Starter
Even voor de duidelijkheid: Ik maak geen reclame, ik geef alleen een trainingsmethode en de mensen die erachter zitten de credits die ze verdienen.

Kijk je vaak in de spiegel? White Scorpion Security - Mark Vogels

Even voor de duidelijkheid: Ik maak geen reclame, ik geef alleen een trainingsmethode en de mensen die erachter zitten de credits die ze verdienen.
Sorry, maar vind het toch erg veel op reclame lijken :D
Maar als jij verder geen banden hebt met dat bedrijf, dan neem ik mijn woorden hierbij terug ;)

Hoezo in de spiegel -???
Ik volg het ff niet?

als je doelt op het feit dat ik vind dat je reclame maakt:
re·cla·me (de ~, ~n/~s)
1 openbare aanprijzing om de afzet van goederen of diensten te bevorderen => promotie, promoting, salespromotion, verkoopbevordering
2 bezwaar, beklag
3 terugvordering
Ik verkoop niets, ik lever geen diensten, ik heb gewoon een website waarop ik de dingen zet die ik geschreven heb en die mensen gratis kunnen downloaden / lezen. Net als iemand bv een hobby bodybuilding heeft en daarover dingen schrijft en op een website zet, doe ik dat met computerbeveiliging :p

Laatst bewerkt:
Zaterdag 6 januari meegedaan met de KETTLEBELL workshop. In één woord FANTASTISCH. Veel deelnemers en echt iedereen was enthousiast. Coen en Bas (de KETTLEBELL instructeurs) kunnen het goed overbrengen en zorgden ervoor dat iedereen binnen een uur de techniek goed onder de knie kregen. Hierdoor heeft iedereen ook een geweldige trainingsprikkel kunnen ervaren. SIMPLE DOESN'T MEAN EASY was het motto en dat voelde ik 3 dagen later nog.

Zaterdag 20 januari wordt er weer een workshop georganiseerd. Via kettlebell@hbl.nl kun je meer info opvragen.

Ik ben er zeker bij.

Ik heb die zaterdag ook mee gedaan. En ja echt waanzinnig. Ben 20 januari ook geweest en moet zeggen .. voel het goed.
En wat Bas en Coen betreft. Die zijn idd heel goed. Ze houden zich ook bezig met trainen van het Korps Mariniers. En heb dikwijls met deze jongens mee getraind op de manier van Bas en Coen.

Wat betreft de kettlebell. Ik ben er aan verslaafd ben ik bang. Zijn erg makkelijk om thuis mee aan de slag te gaan en je wordt snel sterker.

Terug
Naar boven