Fitness Seller

Keuze: alleen UB of alleen LB?

Peiling Peiling Wat ga je trainen

• Ik train liever 1 jaar alleen UPPER BODY

Stemmen: 107 70,9%
  • Ik train liever 1 jaar alleen LOWER BODY

Stemmen: 44 29,1%

• Totaal stemmers
    151
Als je wel mag deadliften denk ik dat je schouders nog best zullen ontwikkelen. Borst gaat idd lastiger worden.

Moeiljike vraag wel, maar denk dat ik dan toch voor de UB ga, omdat ik toch een broek aan heb, en voetbal.

schouderontwikkeling van deadlift ???

OT:

UB natuurlijk, liever een brute borst dan brute quads, al is het alleen al om de chickies.

LB natuurlijk . Niets zo bevredigend als harde squats en kwart tonnen van de grond rapen .

LB, als we het hier over squats en DLs hebben. Eigenlijk is dat geen LB aangezien ze allebei je hele lichaam trainen. Ik heb ook een paar maanden alleen DLs gedaan en het bovenlichaam groeit gewoon mee (behalve armen, maar dat is een probleemgebied bij mij).

Overduidelijk lower body voor mij.
Enige spiergroep die zou achterlopen zou borst en bovenarmen zijn vermoed ik.

Upper, lower doe ik zoiezo niet, behalve deadlift dan. Benen interesseren me eigenlijk nauwelijks, is ook geen spiergroep die ik echt wil ontwikkelen.

Laatst bewerkt:
Ik alleen upperbody.

Benen blijven aardig op formaat ook als ik ze niet train. Ik train ze ook gemiddeld maar 6 maand per jaar...

Dit topic is wel een goeie graadmeter voor wie echt aan krachttraining doet en welke homo's enkel voor de wijven trainen. :p ;)

Als ik echt zou moeten kiezen, UB. Als niet : beiden gewoon hardcore :)

UB.

ken toevallig iemand die te veel op dbb heeft gezeten en echt alleen maar squat (bovenlichaam ontwikkeld ook voor geen ene k*t, dus traint dat gewoon niet en verschuilt zich onder het motto "geen benen en je bent gay")
Deze gast heeft echt een WAARDELOOS fysiek.

Daarentegen ken ik ook een aantal mensen die gewoon geen benen trainen.. super stom natuurlijk, maar qua fysiek vele malen beter!

gelukkig heb ik altijd me hele lichaam getraind en is (vrijwel) alles in verhouding

There is no point in beinig alive if you can't do the deadlift.

77,19% zegt enkel UB.

It's gaytastic.

Terug
Naar boven