- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
There is no point in beinig alive if you can't do the deadlift.
Wat voor zware taken bijvoorbeeld?Waarom maak je er een anonieme poll van? Had wel willen zien wie wat kiest.
Ik kies lowerbody for sure. Als je je heup en knie extentie niet traint blijf je voor altijd een slappe kneus, dat is echt wel de basis van bijna alle zware taken.
UB.
ken toevallig iemand die te veel op dbb heeft gezeten en echt alleen maar squat (bovenlichaam ontwikkeld ook voor geen ene k*t, dus traint dat gewoon niet en verschuilt zich onder het motto "geen benen en je bent gay")
Deze gast heeft echt een WAARDELOOS fysiek.
Daarentegen ken ik ook een aantal mensen die gewoon geen benen trainen.. super stom natuurlijk, maar qua fysiek vele malen beter!
gelukkig heb ik altijd me hele lichaam getraind en is (vrijwel) alles in verhouding
Springen, iets van de grond optillen, vechten.
Edit: Ik zie dit puur praktisch hoor, kan me voorstellen als bodybuilder dat je een bepaald uiterlijk nastreeft (smaken verschillen). Maar als je puur naar menselijke bewegingspatronen kijkt kun je niet anders concluderen dat LB de voorkeur geniet.
Want tegenwoordig ligt er niets meer op de grond, en wordt er niet meer gevochten?
volledig mee eenskan ik echt niet op antwoorden,
squat en deadlift = zwaarste oefeningen,
lekker veel gewicht, kracht ontwikkeling
maar het liefst van al ontwikkel je upperbody,
al is het maar om aan te tonen dat je aan BB doet

Het gaat hier dan ook niet enkel over kracht. Een serieuze bodybuilder zal toch wel zoveel mogelijk massa willen pakken, en squats en deadlift pakken nu eenmaal meer spiermassa.Zat hulpmiddelen om iets op te tillen, of even iemand erbij halen. Daarvoor ga je toch niet 4 keer per week jezelf afbeulen in de gym. En nee, vechten doe ik al niet meer sinds de basisschool.