Fitness Seller

keuze Whey proteine

dbhoekhan

Cool Novice
Waardering
0
hallo,

ik wil Whey proteine gaan aanschaffen ,maar weet niet welke het
beste is , merk enz..
kan iemand mij helpen , en waar kan die bestellen

thanks

• Topic Starter Topic Starter
ok thanks , heb net besteld..

whey proteine.
werking is toch : spiergroei en herstel of heb ik het verkeerd begrepen

Eiwitten heb je nodig om te herstellen en te groeien ja. Whey eiwitten zijn de beste eiwitten die er zjin en worden het snelst opgenomen. Het beste kan je die whey na de training nemen.

ok ik zal ze ook maar eens gaan halen dan :)

de whey zijn toch zuivere eiwitten zonder toevoegingen?
kan je alleen whey gebruiken, en hoeveel gram heb je ongeveer per dag nodig?
thx

Staat allemaal op het board, gebruik de search functie eens ;)

Onthoud wel, het is een supplement, iets dat je er extra bijneemt! Al is je dagtotaal van je eiwitten nog niet genoeg om te groeien, gebeurt er weinig. Whey word gebruikt omdat de samenstelling van de aminozuren zo is, dat het snel word opgenomen en binnen een uur is verwerkt. Het is dus zeer geschikt voor het herstel na je training.

Gebruik de ratio 1:2 voor de post work out shake. Dat houd in : 2 x zoveel dextrose als wei. De dextrose is nodig om een heel krachtig 'anabool' hormoon genaamd insuline vrij te maken. Als dit vrijkomt, word de wei nog beter opgenomen en verwerkt.
:)

Heb zelf altijd Whey of Isopure van Nature's Best, ben er zeer tevreden over :thumbs:
Gebruik zelf zo'n 25 a 30 gram p.d. een uur voor het trainen, vul tijdens mijn training
mijn amino's aan met Whey Amino Drink, ga hier super op !!!! :dance: 1 a 1,5 uur na
het trainen nog eens een eiwitrijke maaltijd.

Is je portomonee er ook blij mee ??? :p

Heel goed betaalbaar allemaal :), zijn voor mij eigenlijk een van de weinige producten
waar ik zeer goede resultaten mee behaal. Nature's Best ligt ongeveer in de zelfde prijslijn als b.v. XXLNutrition en hebben toch een aantal kwaliteitsproducten :dance: .
Train al 15 jaar naturel :dance: , gebruik dus verder geen kostbare kuren, dus moet ik de kwaliteit ergens anders uithalen. Door veel uit te proberen ben ik bij deze com-binatie terecht gekomen, en hij werkt voor mij super ! :D

Moet jij mij eens vertellen waar je 5 kg Nature's Best Whey haalt voor € 81,50 :rolleyes:

De prijs van de Whey van Nature's Best ligt maar iets hoger en ben over de
kwaliteit (wat ik erg belangrijk vindt) erg tevreden.
Betaal dus graag die paar eurotjes meer :) .

Daar zit wat in dymatize en nature's best betaal je wat meer maar krijg je wel een klasse whey product.

mijn moeder is dietiste, en die zegt dat ik al te veel eiwitten eet, en dat het geen nut heeft om het te kopen. Dat het geld verspilling is. Dat er in melk en kaas enzo al genoeg zit.

Wat hebben jullie hierop te zeggen? ???

ik wilde zelf ook whey kopen, maar ze raadt het me af...

Als je schaken als sport hebt, zit er in de pindakaas voldoende :D :haha: :evil2:

Ik gebruik W Force van Force One, deze bevat 50% Whey Hydrolysaat voor een snelle opname en 20% albumine (wit van het ei) en 26% Magnesium Casseinaat. Hierdoor ontstaat er een optimale mix van snelle en langzame eiwitten. Ze hebben bij Force One ook geen chemische smaak en kleurmiddelen toegevoegd, geen carbs en geen aspartaam. Ik mix hem altijd met een vruchtendrank voor de primaire suikers nodig voor het transport.

citaat Brutez: Whey eiwitten zijn de beste eiwitten die er zijn en worden het snelst opgenomen.

Niet helemaal waar. Als je beurs krap is en je hebt weinig te besteden, zal ik je adviseren om alleen een mix van whey en casein te kopen. Deze worden langzamer opgenomen, wat resulteert in een anabolischere omgeving. Whey is goed voor na de training terwijl een mix van whey en casein het best 's ochtends en voor het slapen gebruikt kan worden.

• Topic Starter Topic Starter
gisteren besteld vandaag binnen ;)
..
ik ga whey proteine van xxl voor het eerst gebruiken
het maakt je toch niet dik... :mad:

'T merk Metabolic Nutrition is een goede.

Maar zelf haal ik altijd Perfect Whey Natural, er bestaat geen betere on this planet. :) Perfect Whey 100% is een 100% pure Whey Concentraat Eiwit met een zeer hoge biologische waarde.
En het is tenslotte ook nog vrij cheap VIND ik. 3kg voor nog geen 80 euro.
En dan heb je de beste ook nog.
www.perfectbody.nl

Astu. :)

Terug
Naar boven