marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.481
- Lengte
- 1m68
Het heerst momenteel wel erg. Hoor ook veel keelpijn/koorts klachten.Dankje Marina. Baal er flink van, nu al 3 weken toch al wel aan het kwakkelen.
Samen met de schoonfamilie een weeklang een mooi huis gehuurd een uurtje van Florence in Italië. Eerste stop was Maranello en Modena voor de Ferarri musea, en daarna doorgereden naar het huis.
Nadeel is ook dat dit net t begin is van de periode waarin veel mensen kwakkelen... 😮💨🤧 Beterschap.
Mooie omgeving en florence is echt de moeite waard om te zien (buiten t toeristen seizoen om).
En... welke Ferrari heb je uitgezocht??😜
Heb ooit eens in een Ferrari gezeten maar vond t niks... laag en elke hobbel voelde je.
Maar als je goed (te) hard rijdt glij je over de weg 😆

Eigenlijk tot afgelopen weekend minimale energie gehad. Zondag zo'n beetje voor het eerst weer het gevoel gehad dat ik hersteld was. Rusthartslag volgt ook precies dit patroon, wat voor mij wel bevestigd dat rust nemen de enige juiste keuze was. Bet weekend weer wat begonnen met stretch/mobiliteitsoefeningen, en maandag no een extra dag van de gym genomen uit voorzichtigheid.
Eerste week terug op 0-1 RIR en meteen een PR op de leg curl, leg extension en squat.

Was even vergeten hoe erg ik de splits squats haat.