Firewolx
Cool Novice
- Waardering
- 4
Heey iedereen, ik zit met een probleempje. Ik zit te twijfen of ik moet gaan kickboksen en gaan fitnessen. Ik kan niet kiezen want, als ik 16 (ben nu nog 15) word wil ik gaan fitnessen om een zegmaar een gespierder lichaam te krijgen. Maar tegelijkertijd wil ik kickboksen om sterker te worden. Kickbox doe ik nou al 3 jaar, maar ik ga afentoe met tegenzin naar de training toe, maarja dit komt waarschijnlijk bij alle sporten wel voor. Zou iemand kunnen zeggen wat jullie in deze positie zouden doen? En ps. Ik kan waarschijnlijk niet alletwee nemen, mijn ouders betalen het zegmaar en ze willen niet voor alletwee betalen, en ik heb gehoord dat het toch niet zo heel goed te combineren valt.
Ook wil ik waarschijnlijk een klein beetje geen dieëten, niet dat ik dik ben, maar ik heb wel een klein beetje bobbeltjes in me buik die ik vroeg niet had en ik wil die weer wegwerken. Nu kan ik wel alles gaan zoeken in jullie forum, maar al jullie dingen zijn veel te extreem voor mij. Ik ben gewoon van plan om minder te gaan snoepen, want een echt dieët begin ik niet aan. Nu zoek ik van die kleine tips waaraan ik me kan houden, ik kan namelijk niet kiezen van we eten dit en dat 's avonds. En trouwens, weet iemand iets wat ik kan eten als ik opeens trek heb in een snack ofzo, om chips of zoiets te vervangen?
Groete Joey
Ook wil ik waarschijnlijk een klein beetje geen dieëten, niet dat ik dik ben, maar ik heb wel een klein beetje bobbeltjes in me buik die ik vroeg niet had en ik wil die weer wegwerken. Nu kan ik wel alles gaan zoeken in jullie forum, maar al jullie dingen zijn veel te extreem voor mij. Ik ben gewoon van plan om minder te gaan snoepen, want een echt dieët begin ik niet aan. Nu zoek ik van die kleine tips waaraan ik me kan houden, ik kan namelijk niet kiezen van we eten dit en dat 's avonds. En trouwens, weet iemand iets wat ik kan eten als ik opeens trek heb in een snack ofzo, om chips of zoiets te vervangen?
Groete Joey