Killastyle
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Hoi !
Ik wil een logje van mijn trainingen en vorderingen bijhouden. Dit om zo mijn motivatie hoog te houden (waar ik nu totaal geen gebrek aan heb) en mijn vorderingen, vooral voor mijzelf, bij te kunnen houden qua foto's en training stats.
(Sport)Verleden:
Doel
Stats op dit moment
Voeding-en Trainingschema
Supplementen
Het lijkt me leuk als jullie mijn log volgen en tips/tricks geven ! Ik zal in deze post mijn stats bijhouden zodat het overzichtelijk voor mij blijft
Foto's
Ik heb totaal geen ervaring met poseren voor de foto, heeft iemand een goed voorbeeld hoe ik het goed uit kan voeren? Ik had vooral moeite om met me rug alles goed aan te spannen en recht te staan. De foto's zijn vandaag gemaakt en is echt puur ter vergelijking
Ik wil een logje van mijn trainingen en vorderingen bijhouden. Dit om zo mijn motivatie hoog te houden (waar ik nu totaal geen gebrek aan heb) en mijn vorderingen, vooral voor mijzelf, bij te kunnen houden qua foto's en training stats.
(Sport)Verleden:
Ik heb vanaf mijn 6e tot mijn 17e fanatiek aan judo gedaan, op een gegeven moment 6 dagen p/week. Vanaf mijn 12e kwam daar ook nog 1x in de week (na judotraining) kickboxen bij. Toen ik 17 was merkte ik dat stappen ook erg leuk was en ik zakte totaal in met judo ivm motivatie. Ik deed niets meer qua sport wat dus resulteerde in een dikke buik, dikke kop etc. Vanaf mijn 21e heb ik nog een jaartje in de sportschool krachttraining gedaan, maar niets serieus. Er was gewoon simpelweg geen motivatie.