Killastyle
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Hoi !
Ik wil een logje van mijn trainingen en vorderingen bijhouden. Dit om zo mijn motivatie hoog te houden (waar ik nu totaal geen gebrek aan heb) en mijn vorderingen, vooral voor mijzelf, bij te kunnen houden qua foto's en training stats.
(Sport)Verleden:
Doel
Stats op dit moment
Voeding-en Trainingschema
Supplementen
Het lijkt me leuk als jullie mijn log volgen en tips/tricks geven ! Ik zal in deze post mijn stats bijhouden zodat het overzichtelijk voor mij blijft
Foto's
Ik heb totaal geen ervaring met poseren voor de foto, heeft iemand een goed voorbeeld hoe ik het goed uit kan voeren? Ik had vooral moeite om met me rug alles goed aan te spannen en recht te staan. De foto's zijn vandaag gemaakt en is echt puur ter vergelijking
Ik wil een logje van mijn trainingen en vorderingen bijhouden. Dit om zo mijn motivatie hoog te houden (waar ik nu totaal geen gebrek aan heb) en mijn vorderingen, vooral voor mijzelf, bij te kunnen houden qua foto's en training stats.
(Sport)Verleden:
Ik heb vanaf mijn 6e tot mijn 17e fanatiek aan judo gedaan, op een gegeven moment 6 dagen p/week. Vanaf mijn 12e kwam daar ook nog 1x in de week (na judotraining) kickboxen bij. Toen ik 17 was merkte ik dat stappen ook erg leuk was en ik zakte totaal in met judo ivm motivatie. Ik deed niets meer qua sport wat dus resulteerde in een dikke buik, dikke kop etc. Vanaf mijn 21e heb ik nog een jaartje in de sportschool krachttraining gedaan, maar niets serieus. Er was gewoon simpelweg geen motivatie.
Januari 2012 ongeveer woog ik rond de 120kg, ik bewoog amper, at bourgondisch en hield van een lekker pilsje drinken in het weekend. Ik had al een paar jaar heel vaak last van maagzuur en ben daarvoor in maart 2012 naar de dokter gegaan voor een maagonderzoek (ik zit aan de omeprazol medicijnen, en wilde daar vanaf). Eerste conclusie was gelijk van de dokter "Je bent te dik en moet afvallen". Ik deed toen al minimaal aan hardlopen en woog toen ondertussen 117kg. Na een maagonderzoek bleek dat mijn maagklep niet goed sluit. Dat betekend dus dat ik lifetime aan medicijnen zit. Om het enigzins te verminderen moest ik gewoon afvallen. Dit was het signaal voor mij dat dit het moment is om van me luie reet af te gaan.
Januari 2012 ongeveer woog ik rond de 120kg, ik bewoog amper, at bourgondisch en hield van een lekker pilsje drinken in het weekend. Ik had al een paar jaar heel vaak last van maagzuur en ben daarvoor in maart 2012 naar de dokter gegaan voor een maagonderzoek (ik zit aan de omeprazol medicijnen, en wilde daar vanaf). Eerste conclusie was gelijk van de dokter "Je bent te dik en moet afvallen". Ik deed toen al minimaal aan hardlopen en woog toen ondertussen 117kg. Na een maagonderzoek bleek dat mijn maagklep niet goed sluit. Dat betekend dus dat ik lifetime aan medicijnen zit. Om het enigzins te verminderen moest ik gewoon afvallen. Dit was het signaal voor mij dat dit het moment is om van me luie reet af te gaan.
Doel
Mijn doel is om onder de 100 kg te gaan, mooiste zou zijn 94kg oid. Mijn vetpercentage wil ik tussen de 11-15% krijgen. Ik wil meer spierdefinitie en zou graag mijn aderen meer uit willen laten komen. Ook wil ik mijn duurconditie op pijl houden, ik wil dus geen spierbundel worden die na 5 minuten hardlopen al helemaal kapot is.
Mijn doel is om rond April toch wel echt een heel duidelijk verschil te zien.
Mijn doel is om rond April toch wel echt een heel duidelijk verschil te zien.
Stats op dit moment
Gemeten op 07 januari 2013
Lengte: 187cm
Gewicht: 100kg (eigen analoge weegschaal gemeten op vlakke stenen ondergrond, niet nuchter en na trainen)
Vetpercentage: 22-26% (Via verschillende methodes gemeten)
Krachtstats: Geen id, ga het vanaf nu goed bijhouden
Lengte: 187cm
Gewicht: 100kg (eigen analoge weegschaal gemeten op vlakke stenen ondergrond, niet nuchter en na trainen)
Vetpercentage: 22-26% (Via verschillende methodes gemeten)
Krachtstats: Geen id, ga het vanaf nu goed bijhouden
Voeding-en Trainingschema
Voeding:
Mijn voedingsschemaheb ik als bijlage bijgevoegd. Zit standaard wat lager in energiebehoefte, kan altijd wat meer eten dan
Training:
Ik doe splitschema, 3 dagen (ma, wo, vrijdag) kracht. En 2 dagen (di, donderdag) cardio dmv hardlopen en op de cardio apparaten. Na de krachttraining ook altijd 20 minuten cardio. Herhalingen is 6-8x, niet tot falen.
Maandag:
Rug en Biceps:
Deadlift, Pullups, Barbell row, Dumbbell row, Dumbbell shrugs, barbell curl, Dumbbell incline curl, Hammer curl
Woensdag:
Borst, schouders en triceps
Bench press (medium grip), incline dumbbell press, Dips, Military press, Side laterals, Rear laterals, Skullcrusher, Bench press (close grip)
Vrijdag:
Benen
Squats, Leg press, Leg extension, Leg curl, Stiff/straightleg deadlift, Standing calf raise, Seated calf raise,
Mijn voedingsschemaheb ik als bijlage bijgevoegd. Zit standaard wat lager in energiebehoefte, kan altijd wat meer eten dan

Training:
Ik doe splitschema, 3 dagen (ma, wo, vrijdag) kracht. En 2 dagen (di, donderdag) cardio dmv hardlopen en op de cardio apparaten. Na de krachttraining ook altijd 20 minuten cardio. Herhalingen is 6-8x, niet tot falen.
Maandag:
Rug en Biceps:
Deadlift, Pullups, Barbell row, Dumbbell row, Dumbbell shrugs, barbell curl, Dumbbell incline curl, Hammer curl
Woensdag:
Borst, schouders en triceps
Bench press (medium grip), incline dumbbell press, Dips, Military press, Side laterals, Rear laterals, Skullcrusher, Bench press (close grip)
Vrijdag:
Benen
Squats, Leg press, Leg extension, Leg curl, Stiff/straightleg deadlift, Standing calf raise, Seated calf raise,
Omega 3, Ripped!, CLA, L-Argininine, Opti-Men, Green tea tabs
Het lijkt me leuk als jullie mijn log volgen en tips/tricks geven ! Ik zal in deze post mijn stats bijhouden zodat het overzichtelijk voor mij blijft

Foto's
Ik heb totaal geen ervaring met poseren voor de foto, heeft iemand een goed voorbeeld hoe ik het goed uit kan voeren? Ik had vooral moeite om met me rug alles goed aan te spannen en recht te staan. De foto's zijn vandaag gemaakt en is echt puur ter vergelijking

Bijlagen
Laatst bewerkt:

), niet ontbeten, alleen een shake Whey Perfection en een Ripped! fatburner ingenomen. Om +- 08:50 begonnen met hardlopen. Ging zwaar beroerd, heb veel last van me hamstrings (sinds vrijdag al) dus kwam moeilijk vooruit. Na ong 15 minuten sloeg de kou op mijn longen, last van kortademigheid en moeilijk kunnen ademen. Mijn doel van 5km heb ik in ieder geval behaald. Al met al niet te beroerd dus. Nu lekker me brinta opeten met een mandarijntje en lekker douchen
). 20 minuten Crosstrainer no problem, 20 minuten joggen op 7,5-8,2 km/h no problem. 20 minuten fietsen ging wel moeilijk maar het is me gelukt