AndroidHealthClinic

Kingdom of Amalur: Reckoning

meh, niet mijn soort rpg. Te weinig tactics, teveel buttonmasher, teveel fancy words van in het begin terwijl ik er geen reet van snap. Eerder een rpg voor fans van action games alla gods of war of uncharted.

Ik krijg ook steeds meer irritatie door de physics die op niks slaan(humanoids "juggelen" met een longsword), de ontbrekende rest-knop, het non-open gevoel van nochtans een open-world rpg(nooit gedacht dat kunnen springen zoveel uitmaakte) en de bugs...

meh, niet mijn soort rpg. Te weinig tactics, teveel buttonmasher, teveel fancy words van in het begin terwijl ik er geen reet van snap. Eerder een rpg voor fans van action games alla gods of war of uncharted.

Ik krijg ook steeds meer irritatie door de physics die op niks slaan(humanoids "juggelen" met een longsword), de ontbrekende rest-knop, het non-open gevoel van nochtans een open-world rpg(nooit gedacht dat kunnen springen zoveel uitmaakte) en de bugs...

Ken je het spel leage of legends Calyptus? vrij goede rpg met velen tactics, denk dat het wel jouw soort spel is

league of legends is een rts.

nog een paar dagen en ik heb toch geen tijd meer voor te gamen.

Demo vind ik vet. Kan toch niet wachten om deze morgen te halen. Maar het is ook mijn type spel:), na een hele dag denken wil ik gewoon wat brainless kunnen gamen.

Demo vind ik vet. Kan toch niet wachten om deze morgen te halen. Maar het is ook mijn type spel:), na een hele dag denken wil ik gewoon wat brainless kunnen gamen.

Waar is het een beetje mee vergelijkbaar? En nog belangrijker: hoeveel uur speeltijd zit er in de game?

Waar is het een beetje mee vergelijkbaar? En nog belangrijker: hoeveel uur speeltijd zit er in de game?

50 uur als je de main quests en een aantal sidequests doet.
Wanneer je professions wilt maxen en echt alles wil explorer en alle quests wil doen.. succes. Dan zien we je wel weer over een wek of 3. :D

Edit: Ik zal de game even streamen op www.twitch.tv/kaluroo momenteel. Als je wil zien wat voor game het is.

50 uur als je de main quests en een aantal sidequests doet.
Wanneer je professions wilt maxen en echt alles wil explorer en alle quests wil doen.. succes. Dan zien we je wel weer over een wek of 3. :D

Edit: Ik zal de game even streamen op www.twitch.tv/kaluroo momenteel. Als je wil zien wat voor game het is.

Lol, een week of 3, ik heb ook nog verplichtingen hoor :p

Ik ga em sowieso halen denk ik.

Gaaf om te zien die stream, als het goed is ligt ie vanmiddag in de brievenbus :)

Heb nu 8 uur played, echt zalig spel als je van RPG houd. Het is zeer fel Wow based, maar dat vind ik wel goed:) voor mij is het beter dan het "grijze" skyrim.

• Topic Starter Topic Starter
Gvd, spel zou gisteren al binnen moeten zijn volgens Yourgamezone.
Vandaag nog steeds niet.

Denk dat de postbode van z'n fiets is geflikkerd ofzo.
K*t sneeuw. :mad:

Het is meer een hack and slash met rpg elementen er in. Je hebt je smit, alchemy, lockpick enz het si alleen minder uitgebreid als in bv skyrim.
Smithing in deze game is overigens vele male leuker, je kunt oude wapens uit elkaar trekken en zo samen met nieuwe onderdelen(geloof 5 benodigheden) een uniek wapen maken welk je vervolgens ook nog zelf een naam mag geven.

Kwa besturing en gameplay vind ik het vele malen beter als skyrim of fable, beweging is veel vloeiender en voelt beter aan. Als je houd van hack and slash maar ook van rpg dan is dit IMO het beste spel dat ooit is uitgekomen. Main quest is idd te completen in 50 uur hier moet je echter alles voor fast travelen en sprinten, als je alle quests wilt doen ben je zeker 200-300 uur zoet!

• Topic Starter Topic Starter
'Christ...
dus een gemiddelde gamer is 100 uur kwijt aan dat spel :roflol:
Wist ik niet eens

Het spel wordt steeds beter en beter in mijn ogen :D
Als alleen die t*fus postbode eens opschiet. Had 'm gewoon niet moeten pre-ordere...

Tot hoelaat bezorgen die gasten op hun fiets? Of wordt dit d.m.v. een andere koeriersdienst geregeld?

Mwah, ik heb 'm gepreordered bij billgames en hij zou op de dag van de release, donderdag dus, geleverd worden. Nu, op vrijdag is ie er nog steeds niet :(

Dan maar ff filmpjes kijken op youtube, het ziet er supervet uit en eindelijk wat variatie in de omgevingen itt Skyrim

Grrr, ik wil em ook nu :(

Maar moet nog een spel uitspelen, en doe ff rustig aan, anders heb ik 3 spellen gekocht deze maand :D

Vaak koop ik spellen pas als ik ze al uitgespeeld heb ??? :D

Beetje nutteloos maar wel zo netjes naar de makers toe! Wacht tot deze bij de free ligt en dan haal ik hem met freebees en een giftcard.

In duistere tijden had ik een keer een spel gekocht en de volgende dag teruggebracht.

Had het spel wel uitgespeeld uiteraard. :trollface:

Damn, koop ik eindelijk eens een spel, bij een shop die op de dag van de release zou leveren en nu is ie er nog steeds niet :headbang:

Mijn straf, volgende keer gaat ie weer mooi als download mee

Terug
Naar boven