MuscleMeat

Kingdom of Amalur: Reckoning

House of ballads chainquest moet je doen. Krijg je op het laatste een leuk setje.
IK vind Chakrams uber uitzien. Full mage-> echt felle moves en spells.

Jammer dat ze mass loot niet hebben geïmplementeerd, iets wat nowadays RPGs wel doen.

Dan heb je bijvoorbeeld 5 monsters dicht bij elkaar liggen, en dan krijg je als je een enkel monster loot, de loot van alle 5 de monsters bij elkaar te zien. Hierdoor hoef je ze niet apart te looten.

Erg jammer.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel uur hebben jullie al gespeeld en welk lvl zijn jullie? :D
Heb echt het gevoel dat het bij mij erg sloom gaat.

Heb 4 uur gespeeld en ben lvl 5 geloof ik.
Heb nog niet echt veel aan de main quest gedaan. Paar tasks en side quest.. En ben nu ook bezig met een faction te joinen. Die blauwe elven, weet niet meer hoe die heet.
Ben bij zo'n night elf rogue baas... ****ing irritant die kerel! Maar moet 'm killen voor de quest

Lvl cap schijnt lvl 40 te zijn.

Uurtje of 20 al hier denk ik bijna level 16 en 28 quests completed. Ook heel weinig van de main quest gedaan, veel rond gelopen ook om de boel te verkennen krijg je overigens ook xp voor.

Toch even verder gespeeld, zit nu op 5-6 uur denkik. De wereld/lore is wel een stuk interessanter dan ik dacht, de Fae zijn niet de run-of-the-mill fantasy ras. :) Combat gaat nu ook al wat lekkerder, lootsysteem lijkt ook prima in order tot dusver.

hoeveel uur gameplay is dit spel in totaal, iemand idee?? heb hem trouwens net op de pc staan. best vet spel opzich. doet me wel aan wow denken qua uiterlijk

Inderdaad. 20 uur is wel erg veel :o
Net ff weer lekker door gespeeld... Zit nu op 6 uur en laat 't daar maar ff bij voor vandaag. Toch lvl 8 nu dacht ik.

hoeveel uur gameplay is dit spel in totaal, iemand idee?? heb hem trouwens net op de pc staan. best vet spel opzich. doet me wel aan wow denken qua uiterlijk

Is al meerdere keren genoemd in dit topic, maar vooruit... Toch zeker wel 100 uur. 200 uur als je alle side quests gaat doen.

---------- Post added 12 February 2012 at 18:58 ----------

Ben nu trouwens Blacksmith... maar heb een vraagje voor de wat ervarende blacksmithers... Moet ik recipes verzamelen om beter wapens/armor te kunnen maken? Ik salvage bijna alles, heb m'n Blacksmith op skill lvl 6 ofzo zitten zodat ik ook de rare equipment kan salvage...

Maar zodra ik gloves o.i.d. wil maken krijg ik gewoon zooi wat ik een paar lvls terug al een keer gevonden heb.

15 uur, level 18. Nog bijna geen mainquest gedaan. Proffesions doe ik wel niet, vind ik extreem saai:)

Is al meerdere keren genoemd in dit topic, maar vooruit... Toch zeker wel 100 uur. 200 uur als je alle side quests gaat doen.

---------- Post added 12 February 2012 at 18:58 ----------
ow srry niet terug geleze, dankje ;)

Had hem 6 feb al binnen gehaald, maar wel redelijk ziek ja gister van 20;00 tot 05:00 gespeeld :D

Smithing: zorgen dat je 4 compoments + gem kunt craften

Sagecraft: strengthen shards unlocken dan Pristine shards maken.
Pristine magic shard + pristine poison,fire of lighting maken sterke gems 35 damage.

Deze gems kun je gebruiken met craften van wapens of armour. Salvage moet je gewoon beetje mazzel mee hebben soms krijg je sterke compoments uit rotzooi en soms helemaal niks, kan er nog niet echt een lijn in terug vinden.

`Heb gehoord dat blacksmithing je jezelf te sterk maakt. Dus heb tot nu skills voornamelijk gestopt in sagecrafting en detect hidden.

`Heb gehoord dat blacksmithing je jezelf te sterk maakt. Dus heb tot nu skills voornamelijk gestopt in sagecrafting en detect hidden.

Blacksmithing is overpowered bedoel je dus?
Waarom heb je deze dan laten vallen? Omdat het anders niet meer leuk is?

Moet zeggen dat het enigste wat ik tot dusver kan maken met BS is pure rotzooi.
Heb verder ook Sagecrafting want ben zo'n night elf :D

Verder is persuasion wel lachen ;)

En daarnaast ook stealth, omdat ik rogue ben

Blacksmithing is overpowered bedoel je dus?
Waarom heb je deze dan laten vallen? Omdat het anders niet meer leuk is?

Moet zeggen dat het enigste wat ik tot dusver kan maken met BS is pure rotzooi.
Heb verder ook Sagecrafting want ben zo'n night elf :D

Verder is persuasion wel lachen ;)

En daarnaast ook stealth, omdat ik rogue ben

Heb het nooit gekozen, maar heb anderen horen zeggen dat het anders te makkelijk wordt.

En om eerlijk te zijn wil ik ook niet met die shit kloten, tenzij je de bonussen echt nodig hebt op de hoogste moeilijkheidsgraad (wat dus niet het geval is).

Wat voor classes heb je allemaal?

Wat voor classes heb je allemaal?

Het is niet zo zeer dat je in het begin moet kiezen tussen een class.

In het begin moet je kiezen tussen 4 rassen die elk een klein voordeel hebben.

Naarmate je verder gaat in het spel, kun je steeds punten besteden in een 'talent tree'. Je hebt MIGHT, warrior achtig. Verder FINESSE, rogues voor daggers/bows and such. En als laatste Sorcery.
Je kunt zelf bepalen of je een hybride class maakt en je alle 3 en beetje wat hebt, of je helemaal voor 1 kant gaat of het in 2 splitst.

Voor wat gold kun je dit ook weer resetten uiteraard.

Het is niet zo zeer dat je in het begin moet kiezen tussen een class.

In het begin moet je kiezen tussen 4 rassen die elk een klein voordeel hebben.

Naarmate je verder gaat in het spel, kun je steeds punten besteden in een 'talent tree'. Je hebt MIGHT, warrior achtig. Verder FINESSE, rogues voor daggers/bows and such. En als laatste Sorcery.
Je kunt zelf bepalen of je een hybride class maakt en je alle 3 en beetje wat hebt, of je helemaal voor 1 kant gaat of het in 2 splitst.

Voor wat gold kun je dit ook weer resetten uiteraard.

Wat zijn de beste opties?

Waar jouw voorkeur ligt. Ik ben zelf finesse met bow/fae blades.
Daggers doen meer single target damage, fae blades hebben betere AoE damage. Fae blades doen echter weinig damage op de laatste (twee) combo hits na en hebben een lange animatie.

Hamers slaan zeeeer traag maar zijn zeer sterk. Broadswords slaan iets sneller, longswords nog sneller. Ik ken het verschil niet echt, aangezien ik puur finesse heb geprobeerd.

Finesse is het snel bewegen en eventueel stealth kills maken. Veel dodgen en van plek A naar B gaan etc. En veel ciritical hits.

Might is het blocken van attacks en absorberen van damage, terwijl je met brute kracht door enemies heen mept. Je hebt ook grote overdreven aoe skills.

Sorcery is het gebruik van magic en spells.. Chakrams zijn erg vet.

Er is geen 'beste', het ligt allemaal aan je speelstijl. Technisch gezien is alles even goed en kan je feitelijk zonder ook maar 1x geraakt te worden heel het spel uitspelen ;).

Laatst bewerkt:
Lekker spel, speel een mage, zit ruim 10 uur in 't spel. Mage is wel erg overpowered, zelfs op hard is het te makkelijk. Op level 5 of 6 heb je een fire spell die alle vijanden in een gebied in 1 keer neerlegt :D

Terug
Naar boven