MuscleMeat

Kingdom of Amalur: Reckoning

Hoor niemand meer over dit spel, is het nog wat?

sinds ikj bf3 op de pc heb en ik verslaafd ben speel ik geen amalur meer :/ was ook nietecht hoog

Nog steeds leuk maar ik snap dat je na 40 uur verder wilt gaan met de main quest. Al dat gelul of Fae, monstertjes, pixie dust en andere troep komt je af en toe de oren uit. Aan de andere kant, elke keer als je het speelt heb je weer een hoop lol dus zeker geen miskoop :D

• Topic Starter Topic Starter
Hoor niemand meer over dit spel, is het nog wat?

Speel het nog zo nu en dan. Na meer dan 40 uur is de enthousiasme wel een beetje ingezakt :D
Ik skip gewoon overal de storyline en wil langzamerhand nu wel bij het einde komen.

Zeker geen spijt van dat ik het spel gekocht heb... Maar ik mis wel wat diversiteit in het spel qua omgeving en monsters. Je moet ook constant allemaal van die grotten in die er bijna allemaal hetzelfde uitzien, dus dat begint me wel beetje de keel uit te hangen.

Daarnaast mis ik echt die extra spell slots op de console die je wel hebt op de computer... En die hybrid mode waarbij je je talent points verdeelt over 3 klasse, werkt ook niet echt bepaald succesvol. :o

Verder wel een beetje jammer dat hoe verder je in het spel komt, het steeds makkelijker wordt. In het begin kon je nog genoeg uitdaging vinden op Normaal modus, maar nu speel ik op Hard en kan ik het met mijn ogen dicht. Mages doen gewoon te veel dmg, voornamelijk met Meteor, dan ligt alles in één keer plat. Speel op 't moment warrior en die is gewoon niet dood te krijgen omdat ie zo hoog in health en armor zit, en daarnaast ook nog eens gehealed wordt zodra hij een enemie hit... En bij Rogue wordt je bijna niet geraakt.

Begrijp me niet verkeerd, nog steeds een leuk spel. Maar ze hadden er wel iets meer uit kunnen halen denk ik zo.

Das wel zonde, hij is minder dan Skyrim dus?

Skyrim is zeker wel beter over het totaal genomen. Reckoning is beter met de variatie in omgevingen en de combat, het speelt als een arcade spel.

Gisteren weer even gespeeld. t*ring, wat is dat vechten een verbetering tov bv. Skyrim :D Trouwens al twee DLC uit voor de liefhebbers.

Hij is nu op zavvi.nl te koop voor 20 euro. Heb hem gelijk maar besteld, hehe.

Briljante game. Heb nog bijna niks van de main quest gedaan en ben al 25 uur bezig :roflol:

Ben alleen niet zo thuis in het zelf maken van wapens. Hoe werkt dat nu precies? Ik heb echt 3 miljoen shards, maar geen idee wat ik er nou allemaal precies mee moet. Kun je echt gruwelijke wapens maken net als in Skyrim?

• Topic Starter Topic Starter
Briljante game. Heb nog bijna niks van de main quest gedaan en ben al 25 uur bezig :roflol:

Ben alleen niet zo thuis in het zelf maken van wapens. Hoe werkt dat nu precies? Ik heb echt 3 miljoen shards, maar geen idee wat ik er nou allemaal precies mee moet. Kun je echt gruwelijke wapens maken net als in Skyrim?

Heb het echt al lang niet meer gespeeld, maar je hebt verschillende professions. Met Blacksmithing kun je de wapens maken en om aan deze onderdelen te komen moet je andere wapens uit elkaar halen dacht ik.

Shards e.d. heb je volgens mij nodig voor het maken van gems, die je extra attack power/stamina whatever geven die je vervolgens op je wapens kunt zetten.

t*ring, die Faction quests zijn echt masterlijk.

Er komt een vervolg in 2013 las ik op IGN.
ik heb het spel ook gespeeld, cheats gebruiken geen aanrader.

Er komt een vervolg in 2013 las ik op IGN.
ik heb het spel ook gespeeld, cheats gebruiken geen aanrader.

Volgens mij niet hoor. De studio is failliet gegaan.

Overigens heb ik de main quet uitgespeeld. Zat op level 36. Replay waarde is niet hoog en het verhaal is natuurlijk ook niet fantastisch ofzo. Maar het is gewoon een heerlijke hack&slash/rpg met een geweldig combat systeem. Een van de betere games die ik heb gespeeld.

De game is niet te vergelijken met Skyrim. Echt heel anders.

Volgens mij niet hoor. De studio is failliet gegaan.

Overigens heb ik de main quet uitgespeeld. Zat op level 36. Replay waarde is niet hoog en het verhaal is natuurlijk ook niet fantastisch ofzo. Maar het is gewoon een heerlijke hack&slash/rpg met een geweldig combat systeem. Een van de betere games die ik heb gespeeld.

De game is niet te vergelijken met Skyrim. Echt heel anders.

Oh wow ik lees weer eens wat!
3 Juni 2013 Kingdom of Amalur MMO :O.
Eerst komt skyrim met het bericht online te gaan en nu volgt kingdom..
Nog wel veel onzekerheden.

word trouwens steeds gekker met die mmmos'.. elke maand komen er meer bij, en in korea nog meer .. en meer .. en meer
terwijl WoW - TERA - GW2 - SWTOR en vast nog wat andere toch in controle zijn/gaan zijn.En nog blijven de nieuwe mmo's maar binnen stromen (vooral crappy mmos):/

Ik las recent in een krant ( ik dacht de metro?) dat de Game industrie groter is als de muziek en film industrie bij elkaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven