AndroidHealthClinic

Kingdom of Amalur: Reckoning

Ja zat ik ook aan te denken, had alleen alle goede finesse gear verkocht en wilde ook een ander fate aanhangen voor +crit damage. En het verhaal opnieuw horen vind ik ook wel leuk

story-driven rpg, net zoals baldur's gate, dragon age, Kotor, skyrim, fallout 1&2, divine divinity,...

In dit spel is het verhaal ondergeschikt, loothunting is het belangrijkste, aka loot-driven rpg, alla diablo en vrijwel elke mmorpg.

Heb het laatst nog even geprobeerd, tot de 1ste stad geraakt, dan was ik het echt beu. Het verhaal is een snoozefest.

Hoop dat er in diablo 3 toch iets van verhaal zit, anders vrees ik dat ik een miskoop ga doen ermee.

Alsof Diablo II wel verhaal had, met dat soort spellen maakt verhaal geen donder uit.

is er eigelijk een knop waardoor ik sneller kan lopen, dacht die ooit gezien te hebbe maar kan hem zo 123 niet vinden.

• Topic Starter Topic Starter
op de ps3 moet je X ingedrukt houden

zit op pc ;P

Weet niet op welk platform je speelt maar op de xbox moet je A ingedrukt houden.

---------- Post added 25 February 2012 at 14:43 ----------

Heb jij het spel nou onderhand al gekocht? ;)

Nee ben met Assassins creed II bezig, daarna ga ik AC Brotherhood en Relevations spelen, en daarna koop ik em :p

De eerste DLC is ook al aangekondigd, een extra gebied, extra quests, armor, vijanden en een nieuw huis. Klinkt niet verkeerd:

[Link niet meer beschikbaar]

groot probleem met mijn spel. Zit in een main quest, waar je ergens iets meot beschermen met een gnome. Er zit een mob onder de grond wat niet te raken is , de questgiver zit ganse tijd te casten naar de grond richting die mob. Maar de mob gaat niet dood. Kan niet spreken met questgiver + kan niet naar buiten. + had het spel opgeslagen voor dat ik gezien had dat die mob onder de grond zat:s en heb maar 1 opgeslagen spel. Pff kan ik wss opnieuw beginnen

Soms moet je ff een eindje weglopen. Had ik ook met een quest waarbij de fateweaver wordt aangevallen door een monster. De bedoeling was dat ik op "F" drukte om in reckoning mode te komen (gescript want mijn bar was niet vol) en dat lukte pas na een uurtje heen en weer rennen.

En je moet niet alleen autosaven he

:roflol:
So true

Van wat ik er van verstaan heb dan :D
Nu ik er 30 uur in heb zitten begin ik wel een beetje mijn twijfels te krijgen bij de game. Begrijp me niet verkeerd, nog steeds een leuk, goed spel en een aanrader voor RPG fans...

Maar die gast in dat filmpje heeft wel een punt

---------- Post added 1 March 2012 at 17:23 ----------

De eerste DLC is ook al aangekondigd, een extra gebied, extra quests, armor, vijanden en een nieuw huis. Klinkt niet verkeerd:

[Link niet meer beschikbaar]

Er is nog niet bekend hoeveel de DLC zal gaan kosten of heb ik hier overheen gelezen?

Is er nog iemand die dit spel nog steeds met enthousiasme speelt? :D

Zit op 40 uur played time en lvl 31.
Ben nu net bezig aan het rechter gedeelte van de map, in de swamp.

Heb er nog wel lol in, de diversiteit aan vijanden valt me alleen wat tegen. vind het aantal side quest gewoon ff te, de side quest hadden wel wat minder mogen zijn maar wel wat dieper. Continu troep ophalen en weg brengen wordt je ook beetje gek van. Ga nu de main uitspelen zonder de heletijd van het pad af te raken en side,s mee te pakken. Daarna maar eens wat steden afslachten en wachten op de dlc.

Heb er nog wel lol in, de diversiteit aan vijanden valt me alleen wat tegen. vind het aantal side quest gewoon ff te, de side quest hadden wel wat minder mogen zijn maar wel wat dieper. Continu troep ophalen en weg brengen wordt je ook beetje gek van. Ga nu de main uitspelen zonder de heletijd van het pad af te raken en side,s mee te pakken. Daarna maar eens wat steden afslachten en wachten op de dlc.

Ik doe zelf ook amper side quests.
Bijna alleen maar faction en main quests. Met die beide ben je al ontiegelijk lang mee bezig.

Verwacht zo'n 50-60 uur kwijt te zijn voordat ik het spel uitgespeeld heb. Kan niet geloven dat Gametrailers het geschat heeft op 20 uur met alleen main quest. Kan volgens mij ook haast niet, dan ben je veelte laag lvl voor de laatste gebieden en dan hit je echt ''1-4 dmg'' ofzo.

Vind het spel nog steeds leuk, nieuwe omgevingen zijn leuk om te ontdekken. 35 uur in het spel en gaat nog niet vervelen. Anders doe ik alleen de main quest als het saai wordt aan het einde maar je kunt beter zolang mogelijk wachten met een nieuw gebied ingaan anders worden de levels gelocked

Terug
Naar boven