Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
story-driven rpg, net zoals baldur's gate, dragon age, Kotor, skyrim, fallout 1&2, divine divinity,...
In dit spel is het verhaal ondergeschikt, loothunting is het belangrijkste, aka loot-driven rpg, alla diablo en vrijwel elke mmorpg.
Heb het laatst nog even geprobeerd, tot de 1ste stad geraakt, dan was ik het echt beu. Het verhaal is een snoozefest.
Hoop dat er in diablo 3 toch iets van verhaal zit, anders vrees ik dat ik een miskoop ga doen ermee.
is er eigelijk een knop waardoor ik sneller kan lopen, dacht die ooit gezien te hebbe maar kan hem zo 123 niet vinden.

is er eigelijk een knop waardoor ik sneller kan lopen, dacht die ooit gezien te hebbe maar kan hem zo 123 niet vinden.
Heb jij het spel nou onderhand al gekocht?

Weet niet op welk platform je speelt maar op de xbox moet je A ingedrukt houden.
---------- Post added 25 February 2012 at 14:43 ----------
Heb jij het spel nou onderhand al gekocht?![]()

Nee ben met Assassins creed II bezig, daarna ga ik AC Brotherhood en Relevations spelen, en daarna koop ik em![]()
3 delen achter elkaar spelen?
Damn, had al moeite met 1 deel uit te spelen.
Alsof Diablo II wel verhaal had, met dat soort spellen maakt verhaal geen donder uit.

De eerste DLC is ook al aangekondigd, een extra gebied, extra quests, armor, vijanden en een nieuw huis. Klinkt niet verkeerd:
[Link niet meer beschikbaar]
Heb er nog wel lol in, de diversiteit aan vijanden valt me alleen wat tegen. vind het aantal side quest gewoon ff te, de side quest hadden wel wat minder mogen zijn maar wel wat dieper. Continu troep ophalen en weg brengen wordt je ook beetje gek van. Ga nu de main uitspelen zonder de heletijd van het pad af te raken en side,s mee te pakken. Daarna maar eens wat steden afslachten en wachten op de dlc.