AndroidHealthClinic

Kippenvel: Ryan (5) vertelt over zijn vorig leven

Ieder jongetje van 5 kan dus volgens jou op de oprah winfrey show komen met een uitzonderlijke kennis over 1 vakgebied?:scratch:
Droom lekker verder Angelus.

precies, alleen trekt kennis over de powerrangers niet genoeg zweverige huisvrouwen aan:roflol:

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Mja wat moet je er van denken, waarom zou zo iemand die je kent dat verzinnen vraag je je af.
Wil niet zeggen dat ik er in geloof, maar zou arrogant zijn als je denkt al alles te weten en niet meer open minded te zijn.
is goedgelovig zijn;) extraordinary claims require extraordinary evidence. Als dit werkelijk waar (en dus bewijsbaar) zou zijn, zou dit wereldnieuws zijn en uitgebreid beschreven worden met alle bewijzen, niet aan de achterkant van een schijtkrant staan met een belachelijk verhaaltje.
http://www.youtube.com/watch?v=T69TOuqaqXI

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

schrap dat, als dit werkelijk waar zou zijn dan zouden zn ouders hun mond houden, want als dit bekend werd kunnen ze byebye zeggen tegen zoonlief en zal zoonlief de rest van zn leven aan tests worden onderworpen en aanzien worden als een freak (in het beste geval).
In het hoogstwaarschijnlijke geval zou zoonlief het doelwit worden van een fundamentalistische religieuze mong**l die ervan overtuigd is dat zoonlief de duivel/antichrist is.

is goedgelovig zijn;) extraordinary claims require extraordinary evidence. Als dit werkelijk waar (en dus bewijsbaar) zou zijn, zou dit wereldnieuws zijn en uitgebreid beschreven worden met alle bewijzen, niet aan de achterkant van een schijtkrant staan met een belachelijk verhaaltje.
http://www.youtube.com/watch?v=T69TOuqaqXI

Als we het over bewijs hebben.
Kan jij bewijzen dat het niet waar is?

Dat iets (nog) niet te bewijzen valt betekent niet dat het niet zo is.

Om Einstein ( niet de minste ) dan maar te citeren.

"Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet, dat ik eigenlijk niks weet."

Zal dat filmpje straks eens bekijken.

Cyndi had op een dag een aantal boeken over Hollywood uit de bibliotheek meegebracht om te kijken of haar zoon zich het één en ander zou kunnen herinneren. Met succes, want de knaap kon meteen een foto uit 1932 van op de set van 'Night After Night' aanduiden. Nog niet bizar genoeg? Ryan gaat zelfs nog een stapje verder door een man aan te duiden: 'Mama, dit ben ik. Ik heb mezelf gevonden.'

als je dit bizar vindt ben je gewoon zwaar de mong**l srs :spaz:

Ik was Arnold Hitler in mijn vorige leven. Ik ben hier om te zeggen dat het allemaal maar om te lachen was.

Als we het over bewijs hebben.
Kan jij bewijzen dat het niet waar is?

Dat iets (nog) niet te bewijzen valt betekent niet dat het niet zo is.

Om Einstein ( niet de minste ) dan maar te citeren.

"Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet, dat ik eigenlijk niks weet."

Zal dat filmpje straks eens bekijken.

Not sure if srs punt jee pee gee

Valt ook weinig tegenin te brengen.
Al zie ik jou er nog wel voor aan om jezelf boven Einstein te plaatsen. :D

valt weinig tegenin te brengen?

1) ik zei nergens dat het niet waar was, gewoon dat ik niet geloof dat het wel waar is. A niet geloven is niet hetzelfde als Niet-A geloven, dus ik heb helemaal geen bewijslast

2) in deze context die einstein quote aanhalen is citatiemisbruik, vandaar de not sure if srs punt jee pee gee:eyes:

edit: maar om ff op je vraag te antwoorden:
Dat is het meest waarschijnlijke.
Toch zijn er maar veel van deze verhalen in omloop en er hoeft er maar 1 waar te zijn.
Iemand die ik ken zei een keer over zijn neefje van een paar jaar die in het Latijn van alles begon te vertellen en ook bepaalde ervaringen had.

Mja wat moet je er van denken, waarom zou zo iemand die je kent dat verzinnen vraag je je af.
Wil niet zeggen dat ik er in geloof, maar zou arrogant zijn als je denkt al alles te weten en niet meer open minded te zijn.
ziek in hun kop

Laatst bewerkt:
Reïncarnatie? En een zgn. helderziend jongetje? Die hebben we nog nooit gehad.
Laat hem maar een paar testjes doen en..helaas zoals altijd.

Heb zelf een neefje van 4 die wat introvert is en een ijzersterk systematisch geheugen heeft (maar niet heel uitzonderlijk ofzo) en zie wat je zo'n menneke allemaal leren kunt. Verder pikt het ventje echt alles op wat 'ie ooit op tv gezien heeft en gekoppeld aan z'n eigen grote fantasie is het resultaat onvoorstelbaar.
Dit soort claims van kennis en verhalen over hollywood van een klein kind zeker bij zo'n Amerikaans zeikwijf dat heel de dag de televisie aan heeft staan is totaal niet uitzonderlijk.
Zo kijkt mijn neefje vanaf z'n 3e levensjaar graag snooker op tv en kent alle namen van de spelers. Het puntensysteem.. Waar de kleuren liggen moeten en de hele zooi. Is vaak ook een speler. Meestal is 'ie Neil Robertson?
Tuurlijk. Misschien is het menneke wel gereïncarneerd en is 'ie wel helderziend maar er is een veel eenvoudigere theorie.

Verder is de grap bij reïncarnatie ook altijd dat men altijd een beroemd of belangrijk persoon is geweest en nooit eens een wc schrobber ofzo. Niet omdat reïncarneerders racistisch zijn trouwens, wc schrobbers zijn zwart van de pot en niet omdat het n*gers zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=PiAWDV2jI1g

menneke :)

Wat een attention wh*re.

sure..

''Tot slot weet hij, nog lang voordat de hoorn wordt opgenomen, wie er aan de lijn hangt. ''

:roflol:

Cool story

wat een onzin

Jaren terug was er ook een jochie die hele verhalen vertelde over de oorlog op mars...

Oh en deze Einstein quotes zijn ook wel van toepassing hier:

''The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.''

''Imagination is more important than knowledge.''

''Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.''

''The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science.''

''Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.''

''The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge.''

''As far as the laws of mathematics refer to reality, they are not certain, and as far as they are certain, they do not refer to reality.''

Jaren terug was er ook een jochie die hele verhalen vertelde over de oorlog op mars...

Oh en deze Einstein quotes zijn ook wel van toepassing hier:

''The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.''

''Imagination is more important than knowledge.''

''Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.''

''The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science.''

''Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.''

''The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge.''

''As far as the laws of mathematics refer to reality, they are not certain, and as far as they are certain, they do not refer to reality.''
nee

Terug
Naar boven