Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben met squaten bezig geweest, zoals jullie aangaven. 2x5 + 1x3 opwerkend naar 3x5 65kg ATG squats.
En jij al ruim op de 100kg. Pff moet ik nog ff doorgaan met trainen. De techniek is nog niet helemaal top. Maar probeer per week 5kg erbij te doen.
Leer veel van je log's.

Nou ik heb nog steeds spierpijn in m'n onderrug van het deadliften.. bizar dat ik 4 dagen spierpijn al heb haha.. moet ik echt vaker doen dusDus rug en schouders gister niet gedaan want ik was ook dood op van het dagje Amsterdam
Vanavond spinnen weer
![]()
haha
Vanaf nu ga ik vaker deadliften want is een lekkere oefening voor m'n onderrug 
Nou dit was nog maar de 2e keer dat ik deadlift heb gedaan, dus was nog maar met 60kgVanaf nu ga ik vaker deadliften want is een lekkere oefening voor m'n onderrug
![]()

Goed begin toch, ik zie bij ons weinig vrouwen (lees: geen) dat doen![]()
ja bij ons zijn sowieso weinig vrouwen die krachttraining doen. Naja er zijn er wel een paar maar die doen dan bizar lichte gewichten omdat ze niet te "breed" willen worden 
Ja om te beginnen denk ik wel redelijk jaja bij ons zijn sowieso weinig vrouwen die krachttraining doen. Naja er zijn er wel een paar maar die doen dan bizar lichte gewichten omdat ze niet te "breed" willen worden
![]()
Bij ons zijn er ook maar 'n paar die écht krachttraining doen zeg maar. En dat zijn dan ook de dames met de mooiste figuren.Maar kijkt uit met je bolling van je ruginfo van anderen hoor, maar toch
![]()
maar thnx 
)