Fitness Seller

Kitty's log

Zeker voor herhaling vatbaar. :D

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb nog steeds spierpijn in m'n onderrug van het deadliften.. bizar dat ik 4 dagen spierpijn al heb haha.. moet ik echt vaker doen dus ;) Dus rug en schouders gister niet gedaan want ik was ook dood op van het dagje Amsterdam :D Vanavond spinnen weer :P

Ik ben met squaten bezig geweest, zoals jullie aangaven. 2x5 + 1x3 opwerkend naar 3x5 65kg ATG squats.
En jij al ruim op de 100kg. Pff moet ik nog ff doorgaan met trainen. De techniek is nog niet helemaal top. Maar probeer per week 5kg erbij te doen.
Leer veel van je log's.

Ik ben met squaten bezig geweest, zoals jullie aangaven. 2x5 + 1x3 opwerkend naar 3x5 65kg ATG squats.
En jij al ruim op de 100kg. Pff moet ik nog ff doorgaan met trainen. De techniek is nog niet helemaal top. Maar probeer per week 5kg erbij te doen.
Leer veel van je log's.

Goed bezig :thumb: Leuk te horen dat je wat opsteekt van m'n log :D

Nou ik heb nog steeds spierpijn in m'n onderrug van het deadliften.. bizar dat ik 4 dagen spierpijn al heb haha.. moet ik echt vaker doen dus ;) Dus rug en schouders gister niet gedaan want ik was ook dood op van het dagje Amsterdam :D Vanavond spinnen weer :P

Lekker :P haha
Hoeveel DL je?

Goed begin toch, ik zie bij ons weinig vrouwen (lees: geen) dat doen :)

Ja om te beginnen denk ik wel redelijk ja :) ja bij ons zijn sowieso weinig vrouwen die krachttraining doen. Naja er zijn er wel een paar maar die doen dan bizar lichte gewichten omdat ze niet te "breed" willen worden :rolleyes:

Ja om te beginnen denk ik wel redelijk ja :) ja bij ons zijn sowieso weinig vrouwen die krachttraining doen. Naja er zijn er wel een paar maar die doen dan bizar lichte gewichten omdat ze niet te "breed" willen worden :rolleyes:

Haha ja, want je wordt ook zo snel breed he :o Bij ons zijn er ook maar 'n paar die écht krachttraining doen zeg maar. En dat zijn dan ook de dames met de mooiste figuren.

Maar kijkt uit met je bolling van je rug :D info van anderen hoor, maar toch:D

Een keer een lichte training want wilde niet echt lukken vandaag.

Benen training:
-squatten diep 4x12x40kg beneden parallel (zoals sanneee;))
- Leg press 4x12x150kg
- Leg extension 4x12x35kg, 
- Leg curl 4x12x40kg
- Leg curl liggend 4x12x25kg
- Glutes (naar achter trappen) 4x12x27,5kg
- stiff legged dead lift 4x12x40kg
-Lunges lopend 4x15x10kg dumbbell
-standing Calf raise 4x20x30kg

Zo nu lekker uit eten :P

Lekker bezig, eet smakelijk.

Mooi hoor:) , sterk hoor die legpress.

He kitty waar train je eigenlijk in den haag?

Nou toch goed getraind want ik heb super spierpijn in m'n billuh :P Vanavond weer spinnen :D

Haha, dan is dat diep squaten toch niet voor niets geweest ;)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven