Fitness Seller

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Zo hij gaat lekker. Dit weekend ook super netjes gegeten maar wel 2 dagen rust genomen (heb nog steeds spierpijn). Ik begin al te merken dat ik droger wordt. Zie voor t eerst in m'n leven die lijnen in m'n lies :D

Vanavond weer borst en armen trainen en ben weer braaf op de fiets ;) hoop dat ik binnenkort foto's kan plaatsen waar ik flink droog op sta :P
 
Zo hij gaat lekker. Dit weekend ook super netjes gegeten maar wel 2 dagen rust genomen (heb nog steeds spierpijn). Ik begin al te merken dat ik droger wordt. Zie voor t eerst in m'n leven die lijnen in m'n lies :D

Vanavond weer borst en armen trainen en ben weer braaf op de fiets ;) hoop dat ik binnenkort foto's kan plaatsen waar ik flink droog op sta :P
Jij gaat lekker denk. Wat is je geheim, veel cardio of wat? Wat is je verdeling K/E/V?
 
Oh klinkt goed kitty! Ben zeer benieuwd naar eventuele foto's !
 
Oh klinkt goed kitty! Ben zeer benieuwd naar eventuele foto's !

K ga over 6 weken ofzo foto's plaatsen... ben zelf ook erg benieuwd hoe die worden :p

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 14:08 ----------

Jij gaat lekker denk. Wat is je geheim, veel cardio of wat? Wat is je verdeling K/E/V?

Ja veel cardio momenteel en nog steeds flinke krachttraining erbij. Verdelingen van voeding weet ik niet... moet gauw maar ff strikter een dieet volgen en alles gaan wegen en uitrekenen ;) Maar heb sowieso geen junk dagen. Ik ga dit de komende weken volhouden en we zullen zien wat het brengt :D
 
Training gister:
Barbell Bench Press 30kgx12, 35kgx8, 35kgx8, 40kgx6
Machine Fly 15kgx15, 20kgx12, 25kgx10, 30kgx8
Cable Cross Over 5kgx15, 7.5kgx12, 7.5kgx12, 5kgx15
Dumbbell Concentration Curls 6kgx15, 7kgx12, 7kgx12, 8kgx10
Preacher Curl Machine 10kgx15, 12.5kgx12, 12.5kgx12, 15kgx10
Tricep Dumbbell Kickback 4kgx15, 5kgx12, 5kgx12, 5kgx12
Triceps Pushdown - Rope 10kgx15, 15kgx8, 15kgx8, 10kgx15
Cable Triceps Pushdown reverse grip 10kgx15, 15kgx12, 15kgx12, 15kgx12
One Arm Dumbbell Palms Up Wrist Curl 7kgx15, 8kgx12, 8kgx12, 9kgx10

Vanavond spinning?
 
Zo vandaag weer lekker 70 min gefietst, buik en spinning gedaan. M'n overlevingspakket voor morgen ook weer gemaakt.

Ga nu lekker in bad relaxen ;)
 
Jij gaat er ook wel 100% voor aan je trainingen te zien, wil ook wel foto's zien :D
 
Jij gaat er ook wel 100% voor aan je trainingen te zien, wil ook wel foto's zien :D

Ja heb ook zeker wel het gevoel dat ik 100% geef ;) binnenkort weer foto's :D
 
100% foto's ?? :)
 
100% foto's ?? :)

Nee 80% haha

Zo vandaag cardio dagje. Ga naar Bergschenhoek fietsen want moet op visite. Dan maar morgen benen trainen. Vandaag in totaal ong 120 min fietsen. ****ing veel hatelijke tegenwind vanmorgen..ik was niet vooruit te branden :p
 
Lekker met je cardio bezig. Is je auto stuk of gewoon een bewuste keuze. :p
 
Lekker met je cardio bezig. Is je auto stuk of gewoon een bewuste keuze. :p

Nou ik was 2 weken terug al begonnen met fietsen en inmiddels is mijn auto gaan protesteren haha. Dus die gaa deze week naar de garage, maar daarna blijf ik ook lekker fietsen. Tenzij het super hard regent ;)
 
Oh Kitty..ik ga je voorbeeld volgen.. *damn dat ik het ook ga doen ook..*
Mijn vet % is wat gestegen de afgelopen 2 weken. Mijn fiets stond nog elders (al 5 jaar..grinnik) maar die gaat vanmiddag komen. Oh lord..ik ga weer fietsen.
Ik zal het in de krant zetten, dan kan de rest van de weg af blijven. ;-)
"Iedereen terug naar binnen gaan, Nitwit komt er aan"
 
Oh Kitty..ik ga je voorbeeld volgen.. *damn dat ik het ook ga doen ook..*
Mijn vet % is wat gestegen de afgelopen 2 weken. Mijn fiets stond nog elders (al 5 jaar..grinnik) maar die gaat vanmiddag komen. Oh lord..ik ga weer fietsen.
Ik zal het in de krant zetten, dan kan de rest van de weg af blijven. ;-)
"Iedereen terug naar binnen gaan, Nitwit komt er aan"

Hahah nou succes! Je kan het :D is echt lekker om extra cardio te pakken zonder dat het extra tijd kost. En eigelijk ook best lekker als het droog is.
Iedere dag word ik een stukje droger en begin die lijnen in m'n lies steeds duidelijker te zien. Gaat lekkerrrrr
 
Ik heb ws nog nooit zulk droge benen gehad, want eh... welke lijnen in je lies? Aders?
 
Ik heb ws nog nooit zulk droge benen gehad, want eh... welke lijnen in je lies? Aders?

Nou ligt ook aan de lichaamsbouw denk ik want niet iedereen heeft die lijnen volgens mij... Zal proberen er foto's van te maken ;) al zal dat moeilijk gaan aangezien ze nog niet super duidelijk zijn haha
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ws nog nooit zulk droge benen gehad, want eh... welke lijnen in je lies? Aders?

Ik droog mijn benen gewoon elke ochtend na het douchen.
Droger kan gewoon niet. :p
 
Ik droog mijn benen gewoon elke ochtend na het douchen.
Droger kan gewoon niet. :p

Haha ja ging het echt droger worden ook maar zo makkelijk ;) maar ja als het makkelijk was was het ook niet meer bijzonder :P
 
Nou ligt ook aan de lichaamsbouw denk ik want niet iedereen heeft die lijnen volgens mij... Zal proberen er foto's van te maken ;) al zal dat moeilijk gaan aangezien ze nog niet super duidelijk zijn haha
Jij bedoelt die V toch?

Die heb ik bijna altijd. Maar dat komt gewoon door hoe mijn buik gevormd is. Bij mijn voor-foto (galerij) ben ik 8kg zwaarder en heb ik het nog. Ik denk dat er veel ligt in je bouw.
Of daarnaast idd droogheid.

Wat er nu bij mij wel nieuw is zijn de aderen die over je heup/onderbuik omhoog komen. Die zul je ook wel gaan zien binnenkort ;) met al dat gefiets!
 
Jij bedoelt die V toch?

Die heb ik bijna altijd. Maar dat komt gewoon door hoe mijn buik gevormd is. Bij mijn voor-foto (galerij) ben ik 8kg zwaarder en heb ik het nog. Ik denk dat er veel ligt in je bouw.
Of daarnaast idd droogheid.

Wat er nu bij mij wel nieuw is zijn de aderen die over je heup/onderbuik omhoog komen. Die zul je ook wel gaan zien binnenkort ;) met al dat gefiets!

Ja dat bedoel ik ja ;) mijn V was ver te zoeken heel m'n leven :P
 
Back
Naar boven