XXL Nutrition

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Respect hoor.

Dit was met 1 been
 
Met m'n knieën tot tegen m'n boobies :) lichter ga ik wel tot naast m'n boobies dus iets dieper.

Thnx allen :D

Dat is diep

uploadfromtaptalk1331289738407.jpg
 
Komende dagen ben ik ff niet aanwezig want ik ben druk met verhuizen :( woensdag kan ik pas weer trainen :'(
 
Is ook training;)
 
Nou verhuizing zit erop gelukkig. Ben vandaag weer gaan trainen :D rug en schouders gedaan. Woon nu nog verder van m'n werk en das 40 min fietsen dus pak nog meer cardio per dag nu, min 80 min dus. Denk dat spinnen 2x per week hem niet meer gaat worden dan, is een beetje te veel misschien... Wat denken jullie?

Gvd van de week gewoon dik genoemd toen ik een dikke jas aanhad en lage schoenen. Begrijp het wel want m'n benen zijn erg vol. En als ik dan zo'n outfit aanheb en je alleen m'n benen ziet lijk ik ook niet echt slank. Dan voel ik me ook echt een klein dik propje haha. Mijn zus is terug gekomen van dr wereldreis van een jaar en ze schrok hoe erg ik veranderd ben. Veel zwaarder geworden bij m'n lb. En ze zei je wil toch geen bodybuilder ofzo worden toch?!?! Hahaaa

Nou ik beschouw het maar als een compliment allemaal :P
 
Dat van je benen herken ik wel! Als ik een strakke broek aan heb en sportschoenen (heb mini beentjes haha)lijken mn benen wel breed,gewoon spier. Veel mensen verwarren dat blijkbaar met vet..
Zolang jij je er niet te veel van aantrekt en je er goed bij voelt lekker door trainen,mensen hebben altijd wat te zeuren, de een is te dik, te dun, te vet, te gespierd.. Nooit goed haha!

Ik zou kijken wat je aankan met spinning. Soms fiets ik ook veel maar voel ik me nog wel energiek dus dan ga ik wel een uurtje rpm'en, soms ben ik daar gewoon te moe voor.. Beetje inschatten wat je fijn vind en naar je lichaam luisteren!
 
Dat van je benen herken ik wel! Als ik een strakke broek aan heb en sportschoenen (heb mini beentjes haha)lijken mn benen wel breed,gewoon spier. Veel mensen verwarren dat blijkbaar met vet..
Zolang jij je er niet te veel van aantrekt en je er goed bij voelt lekker door trainen,mensen hebben altijd wat te zeuren, de een is te dik, te dun, te vet, te gespierd.. Nooit goed haha!

Ik zou kijken wat je aankan met spinning. Soms fiets ik ook veel maar voel ik me nog wel energiek dus dan ga ik wel een uurtje rpm'en, soms ben ik daar gewoon te moe voor.. Beetje inschatten wat je fijn vind en naar je lichaam luisteren!

Ok fijn te horen dat meer mensen dit blijkbaar hebben! Wacht maar tot de zomer komt, dan zullen ze zien wie (niet) dik is met blote benen :P of beter nog in bikini ;) wat you heart out peeps! Haha.... Alleen nu nog ff lijkend op een dik propje nu het nog te koud is :( hihi

Ok ik kijk wel ff dan hoe het deze week gaat. Spinnen is volgende week nl pas want morgen ga ik borst en armen trainen :D
 
Heb dat ook hoor, kleding is ook niet gemaakt voor zo'n figuur. Moet echt iets getailleerds aan om er niet te dik uit te zien.

Maar durf het tegenwoordig wel meer te laten zien. Draag de laatste tijd veel high waisted skinny jeans bijv., terwijl je daar wel flinke heupen in hebt hihi.
 
Gezien mijn lange stelten en voorliefde voor kortere en getailleerde jassen, heb ik daar 'nog' geen last van.
Zo lang ik mijn benen niet kan trainen, gaat het ook niet komen :(

Persoonlijk zou ik het spinnen idd achterwegen laten. Zeker met 80min. fietsen op een dag.
:)
 
Ok fijn te horen dat meer mensen dit blijkbaar hebben! Wacht maar tot de zomer komt, dan zullen ze zien wie (niet) dik is met blote benen :P of beter nog in bikini ;)

sorry een bikini staat mij echt niet
Jij wint dit
 
Heb dat ook hoor, kleding is ook niet gemaakt voor zo'n figuur. Moet echt iets getailleerds aan om er niet te dik uit te zien.

Maar durf het tegenwoordig wel meer te laten zien. Draag de laatste tijd veel high waisted skinny jeans bijv., terwijl je daar wel flinke heupen in hebt hihi.

Ik heb altijd wel strakke shirtjes aan zodat je ziet dat ik een platte buik heb, als ik dat niet doe zie ik er alsnog dikkig uit haha. Maar mensen die een beetje verstand hebben van de menselijke anatomie die zien sowieso wel dat wij niet dik zijn ;) Mooiste vind ik een tube dress in de zomer. Dat staat echt mooi. Kan niet wachten tot het weer kan :D
 
Ik kan er niet goed een beeld bij krijgen, post eens wat foto's :D
 
als ik strak shirt aan heb vragen ze altijd: ben je zwanger?:D
 
Ik zit je logje te lezen. Je bent goed bezig zeg! Hoe is het gegaan met de testen vd politie? Heb namelijk niet alle 38 pagina's doorgelezen haha...

Respect voor je doorzettingsvermogen!
 
Een BB is in de winter toch dik (bulken) en in het voorjaar/zomer skinny (laag in bf) :p
 
Ik zit je logje te lezen. Je bent goed bezig zeg! Hoe is het gegaan met de testen vd politie? Heb namelijk niet alle 38 pagina's doorgelezen haha...

Respect voor je doorzettingsvermogen!

Ik ben aangenomen :D 21 mei begin ik. Ik hou m'n hart vast hoe ik eruit zie in uniform alleen hahaa

Jij hebt ook een behoorlijk doorzettingsvermogen als je 38 pagina's doorleest in 1 keer ;) leuk!
 
Vandaag weer heerlijk getraind! Bench press 30kg begonnen en geëindigd met 2x6x40kg :D en ben net helemaal bezweet thuis gekomen van het fietsen (kan niet normaal fietsen maar "moet" iedereen inhalen haha) is toch 20 km in totaal op 1 dag, iedere dag :)
 
Wel grappig maandag ga ik een jongen meer op sleeptouw nemen die nooit benen traint...alleen maar bovenlijf...Is een kennis van me en ik zei dat kan natuurlijk niet! Jij gaat maandag mee benen trainen jongen :P dat wordt lachen mwhuahaha
 
Wel grappig maandag ga ik een jongen meer op sleeptouw nemen die nooit benen traint...alleen maar bovenlijf...Is een kennis van me en ik zei dat kan natuurlijk niet! Jij gaat maandag mee benen trainen jongen :P dat wordt lachen mwhuahaha

Arme jongen. Die gaat heel veel pijn krijgen :p
 
Back
Naar boven