MuscleMeat

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

De verticale is voor BB'ers en de rest voor luie mensen. Bij die verticale moet je toch zelf je schuiven erop en eraf halen. Ergo extra training. :p Voor whatever.

Beetje late reactie van mij dit haha. Maar klopt je moet zelf de schijven erop zetten. Best nog veel werk al die schijven van 25kg erop doen. En als Mike mee doet dan moeten alle schijven van heel de sportschool erop haha ;)
 
Beetje late reactie van mij dit haha. Maar klopt je moet zelf de schijven erop zetten. Best nog veel werk al die schijven van 25kg erop doen. En als Mike mee doet dan moeten alle schijven van heel de sportschool erop haha ;)

Dus als je met MIke traint doe jij farmer walks. hahaha ook een goeie training toch, grip en beenspieren. :p
 
Dus als je met MIke traint doe jij farmer walks. hahaha ook een goeie training toch, grip en beenspieren. :p

Ja klopt is zeker een extra training haha... maar als ik lui ben kijk ik Mike gewoon lief aan :p
 
Zo net rug gedaan en buik... Echter niks genoteerd. Morgen benen en dan ga ik gelijk m'n log wel weer braaf bijhouden :D
 
Goed zo, dan kan ik weer inspiratie vinden hier ;)
 
Goed zo, dan kan ik weer inspiratie vinden hier ;)

Leuk! :D dan doe ik het niet voor niks in ieder geval ;) jij gaat ook lekker hoorrr mevr met geen ronde navel :P
 
Naast het feit dat je het lekker voor jezelf moet doen ;) doe je het zeker niet voor niets nee.

Haha, ja het gaat lekker maar nog niet zoals ik het wil. Komt wel..gewoon doorbuffelen. Binnenkort weer eens sleutelen aan mijn voedingschema. Net voor de zomer wil ik nog een % of wat gaan dalen maar niet te veel ten koste van kracht en massa.. En ik hang op een randje dat je daar goed mee om moet gaan. Puzzelen dus!
 
Als je op de academie wil shinen ga wat kickbokslesjes pakken, heb je met aanhouding zelfverdediging alleen maar voordeel van.



Off mss doe je dat ik, kheb nie je hele log gelezen
 
Als je op de academie wil shinen ga wat kickbokslesjes pakken, heb je met aanhouding zelfverdediging alleen maar voordeel van.



Off mss doe je dat ik, kheb nie je hele log gelezen

Ja dan ga ik wel ff beginnen met Kyokushin :D Is m'n vriend erg goed in dus dan kan ik makkelijk oefenen met hem eerst ;)
 
En de folder nog ff waar ik in sta. Wel grappig ;)

14_sup1.jpg


14_sup2.jpg
 
Ja dan ga ik wel ff beginnen met Kyokushin :D Is m'n vriend erg goed in dus dan kan ik makkelijk oefenen met hem eerst ;)


weet wat je zegt. Doet soms wel au hoor:D
 
Super leuk kitty! Je ziet er goed uit :D
Fijn dat je weer beter bent en lekker kunt trainen. Nog wat gehad aan de excel bestandje?
 
weet wat je zegt. Doet soms wel au hoor:D

Ja I know m'n vriend gaat over paar dagen weer naar Japan, hoop dat hij deze keer niet al te veel blessures oploopt. Maar ja hoort er een beetje bij he ;)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 08:32 ----------

Super leuk kitty! Je ziet er goed uit :D
Fijn dat je weer beter bent en lekker kunt trainen. Nog wat gehad aan de excel bestandje?

Ja super je exel bestandje! :D

Ik vind niet dat ik overkom zoals ik ben op de foto. Zie er een beetje zacht uit op de foto haha. Maar ja is ook lastig om de juiste belichting te hebben.
 
En de folder nog ff waar ik in sta. Wel grappig ;)

sta jij daar nou ook te spotten?
je had natuurlijk ff snel geruild met die grote kerel
Eerst lag jij daar te benchen maar dat vonden ze te eng er uit zien (die vrouw is te sterk) dus dan maar die grote neger laten benchen;)

leuk hoor en je ziet er goed uit op de foto's
 
sta jij daar nou ook te spotten?
je had natuurlijk ff snel geruild met die grote kerel
Eerst lag jij daar te benchen maar dat vonden ze te eng er uit zien (die vrouw is te sterk) dus dan maar die grote neger laten benchen;)

leuk hoor en je ziet er goed uit op de foto's

Haha je niet echt geloofwaardig he ik als spotter bij Mike ;) Als het verkeerd mocht gaan kan ik geen reet doen hahaaa. Gelukkig gaat het nooit verkeerd bij hem :P

Foto's konden beter vind ik... Je ziet niet eens dat ik train. Maar ach toch leuk :D
 
DO you even lift kitty? :p
 
DO you even lift kitty? :p

Jawel hoor ;) Benen ongeveer hetzelfde als jij :trollface:

Armen wat minder... bench is ook maar 40kg nog. Maar gaat goed komen :P
 
Back
Naar boven