Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

100 is ook al wat vergeleken met de vrouwen hier, althans met wat ik lees.
Want tja ze willen niet te breed worden natuurlijk
Trouwens mannen ook. Zijn maar weinig echt serieuze mensen in de meeste sportscholen 
Moet je ook niet in van die health centers trainen
Waar trainde je nou igg?
Het is dat m'n sport buddy's daar trainen anders was ik al lang weg...Schollevaar? Dan woon je ook dichtbij!!
Ik zit op kamers bij oosterflank
Je kan dan toch naar bodies (delfshaven, charlois,) of straatweg?
Abfab en ik zitten bij bodies delfshaven.
Woon er nog maar net maar bevalt goed tot nu toe
Delfshaven vind ik ook best ver eigelijk hoor, is nog verder dan waar ik nu train geloof ik.
op maandag/donderdag, maar als mensen mee willen doen doe ik niet moeilijk. Verder is het wel goedkoop, 25 euro pm. Geen vast contract.Weet iemand toevallig of de stroom er ook uit is in oosterflank of in dat gat waar kitty woont?![]()
voor zover ik weet althans...die op de straatweg heeft interessant publiek, volgens mijn vroegere buurjongen kwam er maarliefst 1 vrouw sporten, durfde er nooit naar binnen![]()
Al is straatweg wel erg klein en op elkaar gepropt.die op de straatweg heeft interessant publiek, volgens mijn vroegere buurjongen kwam er maarliefst 1 vrouw sporten, durfde er nooit naar binnen![]()

Beetje gemiddelde hooligang/rotterdam gehalte daar.
Wel erg gezellig, zelfs voor een zo beschaafde nette jongen als ik![]()

mmm maar je kan wel het dubbele zie ik 
Ja zo'n soort sportschool vind ik juist fijn. Geen bullshit gewoon trainen!Al is straatweg wel erg klein en op elkaar gepropt.