XXL Nutrition

Kitty's log

Squat jij 130kg? :eek:
Dat is wel nice voor een vrouw!

100 is ook al wat vergeleken met de vrouwen hier, althans met wat ik lees.

• Topic Starter Topic Starter
100 is ook al wat vergeleken met de vrouwen hier, althans met wat ik lees.

En de vrouwen die hier zitten zijn meestal al wel een beetje serieus. Die chicks die je 9 van de 10 keer in de sportschool ziet. Die zijn pas erg ;) Want tja ze willen niet te breed worden natuurlijk :rolleyes: Trouwens mannen ook. Zijn maar weinig echt serieuze mensen in de meeste sportscholen :p

Moet je ook niet in van die health centers trainen :p
Waar trainde je nou igg?

Moet je ook niet in van die health centers trainen :p
Waar trainde je nou igg?

Ja ik zoek eigelijk een hardcore gym in de buurt van Schollevaar (Capelle) Train nu bij lifeline op zomerhofstraat en soms bij locatie Blijdorp, heeft nu de fitnessclub trouwens :( Het is dat m'n sport buddy's daar trainen anders was ik al lang weg...

Schollevaar? Dan woon je ook dichtbij!!
Ik zit op kamers bij oosterflank

Je kan dan toch naar bodies (delfshaven, charlois,) of straatweg?
Abfab en ik zitten bij bodies delfshaven.

Schollevaar? Dan woon je ook dichtbij!!
Ik zit op kamers bij oosterflank

Je kan dan toch naar bodies (delfshaven, charlois,) of straatweg?
Abfab en ik zitten bij bodies delfshaven.

O grappig.. wat is de wereld toch klein ;) Woon er nog maar net maar bevalt goed tot nu toe :) Delfshaven vind ik ook best ver eigelijk hoor, is nog verder dan waar ik nu train geloof ik.

Wil je eens aan je vriend vragen of ie weleens op traningskamp is geweest in papendaal?

Kwamen alle bikkels :cool:

In de buurt van schollevaar is qua hardcore gym denk ik lastig.
Ikzelf train bij fitnessstudio Carla (Eigenaresse heet Carla, volgens mij vroeger bb'er geweest) waar je iig los kan squatten, bankdrukken, incline, seated/ standing press, pullup bar. Dumbbells tot 50 kg oid. Ze hebben wat modern spul, en wat oude apparatuur. Het is wel een fitness dus je moet jezelf wel kunnen motiveren. Verder wel relaxte mensen die er komen. muziek is meestal niet best (waar wel)

Maandagavond en donderdagavond is het redelijk druk dat ik weet, vrijdag rustig. di wo gemiddeld denk ik. Vroeg in de middag meestal ook rustig.
Ik hou meestal de squat/bench bezet :o op maandag/donderdag, maar als mensen mee willen doen doe ik niet moeilijk. Verder is het wel goedkoop, 25 euro pm. Geen vast contract.

Evt Sportsart in ommoord, al heb ik wel gehoord dat de sfeer daar wat minder is.

Als je wat beters vind, ben ik ook wel benieuwd.

Weet iemand toevallig of de stroom er ook uit is in oosterflank of in dat gat waar kitty woont? :p

die op de straatweg heeft interessant publiek, volgens mijn vroegere buurjongen kwam er maarliefst 1 vrouw sporten, durfde er nooit naar binnen :o

Weet iemand toevallig of de stroom er ook uit is in oosterflank of in dat gat waar kitty woont? :p

Krijg net meldingen binnen op het werk.. er zijn wel electrastoringen bij delfshaven. Maar niet in het gat waar jij en ik wonen :p voor zover ik weet althans...

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 14:36 ----------

die op de straatweg heeft interessant publiek, volgens mijn vroegere buurjongen kwam er maarliefst 1 vrouw sporten, durfde er nooit naar binnen :o

Ja zo'n soort sportschool vind ik juist fijn. Geen bullshit gewoon trainen! ;) Al is straatweg wel erg klein en op elkaar gepropt.

Beetje gemiddelde hooligang/rotterdam gehalte daar.

Wel erg gezellig, zelfs voor een zo beschaafde nette jongen als ik :p

Beetje gemiddelde hooligang/rotterdam gehalte daar.

Wel erg gezellig, zelfs voor een zo beschaafde nette jongen als ik :p

Mmm 15 min rijden ongeveer... Doe ik nu ook. Ga er toch maar over denken om daar te trainen. Binnenkort maar eens een keer trainen daar om te checken. Ben al wel een keer binnen wezen kijken en beviel op zich wel. Kan je wel een beetje behoorlijk deadliften enzo? Want ziet er super krap uit allemaal. Maar als ik bij District noord ga werken is het wel lekker dichtbij ;)

nondeju ik heb zelfs nog moeite met 100 kg soms :o

Ja zo'n soort sportschool vind ik juist fijn. Geen bullshit gewoon trainen! ;) Al is straatweg wel erg klein en op elkaar gepropt.

ik zit ook bij zo`n soort sportschool is inderdaad fijn, alleen toestellen, gewichten, halters etc, en een paar cardio apparaten. Alleen ik zit in blijdorp

Volgens mij wel een gat in de markt om een hardcore gym te openen in Rotterdam Oost of Capelle dus ;) In Zuid en Rotterdam Noord zitten er al wel genoeg zo te horen.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven